ورزشی

دوخریز ، قهرمان جهان در مسابقات کشتی آزاد ، در بازی های المپیک شرکت خواهد کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

Gazgimamdov که در مسابقات جهانی 2015 و 2018 در دسته 70 کیلوگرم موفق به کسب دو مدال طلا شد ، گفت: “من می خواهم در المپیک 74 کیلوگرم رقابت کنم.”

این مدال نقره 74 ساله اروپایی در وزن 74- کیلوگرم در کلاس قرنطینه گفت: “من در حومه شهر ماهاکالا زندگی می کنم.” در حیاط ، تمرینات استقامتی و استقامت را دنبال می کنم و با یک دوست تمرینات کشتی گیری را انجام می دهم.

وی گفت: “وزن من 74 پوند کمتر از سایر کشتی گیران است.” “من الان 76 پوند وزن دارم که این برای من عادی است.” با این حال ، من فکر می کنم با یک یا دو پوند اضافی می توانم کار بیشتری انجام دهم.

گزیماگمانوف گفت: “به غیر از آموزش ، من خوب می خوابم ، با خانواده ام صحبت می کنم ، کتاب می خوانم و صفحات اینستاگرام را مشاهده می کنم.”

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسی در مسابقات وزن 74 کیلوگرم در المپیک توکیو رقابت خواهد کرد ، گفت: “فکر می کنم هم کایل اردک و هم جردن برووس شانس رقابت با هم را دارند اما قطعاً موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد.” که در آن زمان در بهترین شرایط قرار دارد و انتخاب خواهد شد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد کشتی روسیه گفت: “همچنین یک کشتی گیر قوی ایرانی در این کلاس وزنه برداری وجود دارد ، اما من فقط می توانم با اطمینان بگویم که هیچکدام از آنها قادر به انجام این کار نیستند.” به مقابل عبدالرشید سعدالائف بروید.

دکمه بازگشت به بالا