اقتصادی

دولت سیزدهم آشفته بازار خودرو را سر و سامان دهد

مخبران / کهگیلویه و بویراحمود رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو یاسوج معتقد است قیمت خودروهای فعلی در بازار یاسوج کاذب است و اگر نظارت بر بازار خودرو وجود دارد ، چرا در بازار خودرو به هم ریخته است؟

در صورت مصاحبه با خبرنگار «عنایت رضایی» مخبران ، اگر مسئولان و متولیان بازار خودرو بر قیمت خودروی پراید 165 میلیون تومان نظارت و مدیریت می کردند ، چطور؟ وی گفت: تا زمانی که ما تقاضای اجاره و سرقت خودروسازان داخلی را جمع آوری نکنیم ، باید بدترین سناریو را در بازار خودرو بررسی کنیم.

وی ادامه داد: نمایندگی قیمت مدل خودرو را 180 میلیون تومان اعلام می کند و در جاهای دیگر مدل 318 میلیون تومان است؟

رضایی در ادامه معتقد است: افرادی که در زمینه خودروسازی فعالیت می کنند مردم را فریب می دهند. برنامه های قرعه کشی برای فروش خودرو به عموم مردم رسمی است و اکثر خودروهایی که در قرعه کشی ارائه می شوند با کد های جعلی خریداری می شوند. چرا شخص هنگام شرکت در همه قرعه کشی ها ، حتی یکبار برای یک ماشین ، نام خود را انتخاب نمی کند؟ بدیهی است که اشتغال عقب افتاده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل یاسوز گفت: من از تهران خودرویی را به قیمت 100 میلیون دلار در بازار خریداری کردم اما وقتی با شخصی با نام تماس می گیرم می گوید من ماشین ندارم.

وی پیشنهاد کرد که مدیریت شرکت های خودروسازی داخلی را باید به کسانی که به آنها متعهد هستند واگذار کرد و مردم به هیچ وجه برای خرید این خودرو در بازار خودرو ، خودرو خریداری نکردند.

رضایی این سوال را مطرح می کند که بازار خودرویی وجود ندارد که هر روز 100 میلیون افزایش می یابد؟ وی گفت: “ما انتظار داریم دولت سیزدهم به این آشفته بازار خودرو رسیدگی کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا