اقتصادی

دژپسند: بسته سیاستی وزارت اقتصاد موجب رشد اقتصادی مثبت است

وزیر امور اقتصادی و دارایی اجرای بسته سیاستگذاری وزارت اقتصاد در سال 1400 را برای پاسخگویی به اعلامیه سال و رشد مثبت اقتصادی در نظر گرفت.

به گزارش مخبران ، فرهاد دژپسند 1400مین سال را به عنوان رهبر تولید ، حمایت و مشوق معرفی کرده است: برای پاسخگویی به اعلامیه سال ، بسته سیاست مربوطه تهیه شده و در دستور کار قرار گرفته است. وزارت آنجاست.

وی گفت: در این بسته سیاست ، مدل مفهومی عوامل موثر در رشد اقتصادی ، بر اساس عوامل اساسی مانند ثبات اقتصادی ، سرمایه اجتماعی ، حاکمیت خوب و توسعه اقتصادی ، برای بهبود رشد و تولید کشور مورد تأکید قرار گرفته است. منبع فوری ، یعنی سرمایه فیزیکی ، نیروی کار ، عوامل میانی و بهره وری ، بر اساس نظریه های رشد اقتصادی و تحقیقات طراحی شده است.

دژسند افزود: بسته سیاستی 1400 در پنج زمینه تنظیم مقررات و بهبود فضای کسب و کار ، مالیات ، تسهیل معاملات گمرکی ، تأمین مالی و سرمایه گذاری و تأمین مالی و مدیریت املاک دولت تنظیم شده است.

وزیر دارایی با تأکید بر اینکه این مجموعه سیاست ها و برنامه ها به منظور تحقق بیانیه سالانه و هدف رشد مثبت اقتصادی در سال 1400 تصمیم گرفته شده است ، خاطرنشان کرد: ادارات مختلف این وزارتخانه برای اجرای م thisثر این بسته باید وظایف خود را انجام دهند.

وی گفت: “همه دستگاه های مجری باید دستورالعمل های دقیق را مطابق با اقدامات مندرج در بسته سیاست تهیه و در صورت لزوم ، برای تغییر ، اصلاح یا اجرای اقدامات مندرج در بسته سیاست ، پیشنهادات خود را ارائه دهند (پیش نویس جدید دولت) “

در پایان ، دژسند خاطرنشان کرد که علاوه بر نظارت دقیق ، دولت باید مقدمات اتمام مهلت برنامه ریزی شده را تا پایان دوره دوازدهم آماده کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا