عمومیمطالب برتر

راهنمای خرید تشک خوشخواب

ما انسانها به طور معمول 8 ساعت از تایم خود در طول روز را به خواب و استراحت سپری میکنیم.اگر بخواهیم خواب خوش و راحت داشته باشیم باید نکاتی را رعایت کنیم، یکی از این موارد خرید تشک مناسب است. این روزها با تعداد زیادی از انواع تشک ها و برندهای مختلف مواجه هستیم یکی از این برندهای نامدار و اصیل شرکت خوشخواب است. برای راهنمای خرید تشک خوشخواب در این مطلب با ما همراه باشید.

تشک کامفورت خوشخواب

برای خرید تشک خوشخواب اولین مدل، تشک کامفورت خوشخواب است. پارچه رویه تشک از جنس ژاکارد است.ارتفاع تشک 20 سانتی متراست. از فنر نوع متصل میباشد. نرمی آن از 10 عدد 1 را به خود اختصاص داده اما از بابت قیمت تشک خوشخواب، قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارد. سایز بندی این تشک از سایز 130*70 (نوزاد) و 180*80 ( نوجوان) موجود میباشد.

تشک باراباس خوشخواب

اگر قیمت تشک خوشخواب را بررسی کنیم، تشک باراباس خوشخواب یکی از آن مدل هاست که قیمت معقول و مناسبی دارد. درجه نرمی تشک 2 از 10 میباشد. پارچه رویه تشک باراباس از جنس ژاکارد است. متریال داخل تشک از اسفنج و ریباند تشکیل شده و مناسب برای اشخاصی است که وزن پایین دارند. ارتفاع تشک باراباس 24 سانتی متر است.

تشک آناهیتا خوشخواب

تشک آناهیتا خوشخواب از دیگر انواع تشک خوشخواب است که از پارچه ضد حساسیت از جنس ژاکارد، فنر متصل در این تشک استفاده شده. درجه سفتی تشک آناهیتا 5 از 10 است و سفتی تشک متوسط میباشد. ارتفاع تشک 24 سانتی متر است و دارای سیستم گردش هوا است و از تعریق در حین خواب جلوگیری میکند.

تشک طبی فنری خوشخواب

زمان خرید تشک خوشخواب در تقسیم بندی فنر های متصل انتخاب تشک طبی فنری خوشخواب پیشتاز است. پارچه این تشک از ژاکارد، آنتی باکتریال و ضد حساسیت است. درجه سفتی این تشک از 10 عدد 7 میباشد. ارتفاع تشک 24 سانتی متر است. اما نکته ای که این تشک را نسبت به سایرین متمایز میکند سفت و فنری بودن آن است، سایز بندی تشک طبی فنری از سایز نوزاد 130*70 و نوجوان 180*80 شروع میشود تا سایز 200*200 سفت بودن تشک برای نوزادان و کودکان یک مزیت است تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند و فنری بودن آن هم باعث خرسندی کودکان میباشد. استفاده از تشک طبی فنری خوشخواب به دلیل قیمت مقرون به صرفه علاوه بر استفاده در منازل، کاربرد بسیاری در هتل ها و مهمانپذیرها و خوابگاه ها دارد.

تشک طبی پاکتی خوشخواب

یکی از اولین مدل ها در تقسیم بندی فنر منفصل، تشک طبی پاکتی خوشخواب است. تشک با پارچه ژاکارد و آنتی باکتریال است. درجه سفتی 9 از 10 را داراست. جزو تشک های خیلی سفت است. ارتفاع تشک طبی پاکتی 22 سانتی متر است. کسانی که دچار عارضه کمردرد هستند استفاده از تشک طبی پاکتی خوشخواب برایشان مناسب است. مناسب استفاده برای اشخاص تا وزن 100 کیلو گرم هر فرد میباشد.

تشک ام بی ام پلاس سی کولر خوشخواب

در راهنمای خرید تشک خوشخواب، تشک ام بی ام پلاس سی کولر خوشخواب به اصطلاح یک پکیج عالی است. در طراحی این تشک از پارچه بیوریتمیک که الهام گرفته از منابع طبیعی و سنگ های معدنی به صورت نانو شده مورد استفاده قرار گرفته. این تشک تلفیق سه تشک بایوریتمیک، سوپراستار و هایکلاس مموری است. ارتفاع این تشک 31 سانتی متر است. از فنر منفصل و میکرو همچنین فوم مموری استفاده شده. با دانش بیوریتمیک و کولر لذت خواب زمستانی را در تابستان تجربه میکنید. مناسب وزن هر فرد تا 120کیلوگرم است.

تشک سوپرکلاس سافت_هارد خوشخواب

از دیگر تشک های با پارچه ژاکارد، آنتی باکتریال تشک سوپرکلاس سافت_ هارد میباشد. شرکت خوشخواب با طراحی تشکی با متریال و مشخصات یکسان اما متفاوت در سفتی و نرمی تشک اقدام به تولید تشک سوپرکلاس سافت و سوپرکلاس هارد کرده. درجه سفتی تشک سوپرکلاس سافت خوشخواب از 10 عدد 7 است و جزو تشک هایی با درجه متوسط است. سفتی تشک سوپرکلاس هارد از 10 عدد 10 میباشد. ارتفاع این تشک ها 25 سانتی متر است. فنر تشک از نوع فنر منفصل است و قابلیت تحمل تا وزن 110 کیلوگرم در هر فرد را دارد. در زمان استراحت بر روی این تشک وقتی جسم روی تشک قرار میگیرد قسمت هایی از بدن مانند شانه یا باسن که وزن بیشتری دارد در تشک فرو میرود و این عمل باعث میشود تا ستون فقرات فشار زیادی را احساس نکند. افرادی که دچار دیسک کمر یا کمردرد هستند استفاده از تشک سوپرکلاس هارد به آنها پیشنهاد میشود، زیرا کمردرد را تشدید نکرده و خواب آرام را به آنها هدیه میکند.

تشک آلینا خوشخواب

مدلی که مخصوص افرادی که عمل دیسک کمر انجام داده اند، تشک آلینا خوشخواب است.این تشک با پارچه ضد حساسیت از جنس ژاکارد و بدون فنر به صورت ریباندی است. از اسفنج با تراکم بالا تشکیل شده. این تشک به صورتی طراحی شده تا فشار جسم به تشک کم شود و ستون فقرات در حالت طبیعی قرار گیرد و فشار روی عضلات نباشد به همین دلایل مخصوص افرادی است که عمل دیسک کمر انجام داده اند. ارتفاع تشک آلینا 21 سانتی متر است و تحمل وزن هر فرد تا 100 کیلوگرم را دارد.

تشک سوپر استار خوشخواب

در خرید تشک خوشخواب، تشک سوپراستار خوشخواب پرطرفدار است. این تشک با پارچه گردباف، آنتی استرس است. ارتفاع 30 سانتی متر میباشد. از دلایل مشهور بودن این تشک استفاده از دو فنر منفصل و میکرو میباشد، این تشک به صورت دو طرفه طراحی شده یک طرف تشک از فنر منفصل و طرف دیگر فنر میکرو به کاربرده شده. درجه سفتی تشک از 10 عدد 7 میباشد. مناسب برای وزن 120 کیلو هر فرد میباشد. تشک سوپراستار نسبت به متریال استفاده شده و طراحی منحصر به فردی که دارد از قیمت مناسب و به صرفه ای برخوردار است.

تشک هایکلاس مموری خوشخواب

در تشک هایکلاس مموری خوشخواب از فوم مموری و فنر منفصل استفاده شده. خاصیت فوم مموری آن است، زمانی که روی تشک استراحت میکنید فرم بدن را به خود میگیرد و وقتی از روی تشک بلند میشود مجدد به حالت اولیه باز میگردد. ارتفاع این تشک 30 سانتی متر است. از پارچه گردباف در این تشک استفاده شده و درجه سفتی آن 6 از 10 میباشد. اما توجه داشته باشید این مدل مناسب افرادی که کمردرد، عوارض مفصلی و استخوانی دارند نمیباشد.

قیمت تشک خوشخواب

در بررسی قیمت تشک خوشخواب با توجه به متریال و طراحی های بی نظیر و منحصر به فرد همچنین عوامل دیگر نظیر پارچه رویه، فنر منفصل یا متصل و کیفیت بالا و ضد حساسیت و آنتی استرس بودن تشک های خوشخواب، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه را در بازار برای رفاه حال مشتریان دارد. با توجه به قیمت مناسب تشک های خوشخواب، تجربه خواب راحت و توام با آرامش خواهید داشت.

 

تشک خوشخواب را از کجا بخریم؟

حال که در مورد راهنمای خرید تشک خوشخواب بررسی های لازم را انجام دادید. سوال اصلی در مورد این است که تشک خوشخواب را از کجا بخریم؟ فروشگاه چُرت کالا با سابقه ی سالها فروش تخصصی تشک و کالای خواب، همچنین درگاه پرداخت ایمن، تجربه خریدی مطمئن و آسان را برایتان فراهم میکند. اگر سوالی دارید یا هنوز هم در انتخاب خود مردد هستید میتوانید با کارشناسان چرت کالا مشورت کرده و لذت خریدی با کیفیت و اصل را داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا