فرهنگ و هنرمطالب برتر

راه اندازی و نگهداری یک وبلاگ چگونه است؟

راه اندازی و نگهداری یک وبلاگ می تواند کار زیادی باشد، وبلاگ نویسی مزایا و معایب زیادی دارد. چه کسب درآمد خلاقانه به صورت آنلاین باشد و چه صرفاً ایجاد فاکتور در معرض دید/پسندیدن/اعتماد با مشتریان بالقوه، می توانید ارزش زیادی از وبلاگ نویسی به دست آورید.

وبلاگ نویسی را شروع کنید

اما قبل از شروع یک وبلاگ، مردم اغلب تصور اشتباهی در مورد اینکه چگونه است دارند: وبلاگ نویسی کار سختی نیست. شما فقط چند پست بنویسید و چاپ کنید. واقعاً یک تعهد بزرگ است که یک وبلاگ معمولی ایجاد کنید که درآمد آنلاین داشته باشد و مزایای وبلاگ نویسی بسیار زیاد است.

“هیچ کس وبلاگی را که من می نویسم نمی خواند، پس چرا زحمت نوشتن آن را بدهیم؟”

اگر محتوای وبلاگ شما مفید و جالب باشد، مخاطبان به سمت آن کشیده می شوند.

\”ایجاد وبلاگ می تواند دشوار و کار فشرده باشد.\”

ممکن است کار زیادی ببرد، اما فواید آن بسیار زیاد است و ارزشش را دارد!

“من پولی برای راه اندازی یک وبلاگ ندارم، بنابراین نمی توانم این کار را انجام دهم.”

خوشبختانه شروع به کار اصلاً هزینه زیادی ندارد و این یکی از مزایای وبلاگ نویسی است.

مزایای وبلاگ نویسی

مزایای وبلاگ های کم هزینه

بر خلاف سایر جنبه های راه اندازی یک کسب و کار یا یک شرکت بزرگ، راه اندازی وبلاگ نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد. اگر در حال حاضر یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید، ایجاد یک صفحه وبلاگ در سایت خود واقعاً آسان است – بدون منابع اضافی که با مزایای وبلاگ نویسی همراه است.

اگر وبلاگی را با ایده تبدیل آن به تجارت خود راه اندازی می کنید، سایت شما باید راه اندازی و راه اندازی شود. در حالی که می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید، توصیه می کنم از همان ابتدا مقداری پول در آن قرار دهید – فقط برای نام دامنه و میزبانی پرداخت کنید.

مزایای یک وبلاگ طاقچه

صرف نظر از اینکه هدف نهایی شما کسب درآمد به صورت آنلاین یا آفلاین است، نوشتن پست های وبلاگ خوب به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک متخصص در یک موقعیت خاص معرفی کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک ورزشکار هستید و می خواهید یک مربی ورزشی استخدام کنید. مشخصات مختصری در وب سایت متخصص تغذیه؛ صفحات دیگر در مورد خدمات آنها شامل صفحه تماس است. وب سایت متخصص تغذیه B محتوای مشابهی را پوشش می دهد و شامل یک وبلاگ است که در آن او نکات مفیدی را برای مدیریت غذا به اشتراک می گذارد.

جهت کار شما چیست؟ بیشتر مردم احساس می کنند با متخصص تغذیه B ارتباط بیشتری دارند زیرا می توانید بگویید که او واقعاً در کاری که انجام می دهد متخصص است.

انعطاف پذیری شما می توانید در هر زمان وبلاگ نویسی کنید.

انعطاف پذیری دلیل اصلی ورود بسیاری از وبلاگ نویسان به این حوزه است. ایجاد وبلاگی که از طریق درآمد غیرفعال برای شما درآمد کسب کند به این معنی است که شما می توانید در هر زمانی از روز کار کنید و در هر زمانی از روز درآمد کسب کنید و این یکی از مهمترین مزایای وبلاگ نویسی است.

همچنین، در حال حاضر هیچ مهلتی وجود ندارد – به جز محتوای حمایت شده یا مهلت‌ها (که قطعاً خوب خواهد بود).

از مزایای وبلاگ نویسی کسب درآمد کنید

شگفت انگیز است که راه های زیادی برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی وجود دارد. همه آنها لزوما آسان نیستند، و بسیاری از آنها برای اولین بار برای ایجاد ترافیک زمان می برند، اما فرصت های زیادی برای استفاده از وبلاگ نویسی وجود دارد، مانند:

درآمد تبلیغات (کسب درآمد از تبلیغات قرار داده شده در نوار کناری وب سایت شما، محتوا و غیره)

بازاریابی وابسته (لینک های انحصاری که برای خرید محصول کمیسیون دریافت می کنند)

محتوای حمایت شده (زمانی که یک شرکت به شما پول می دهد تا محصول یا خدمات خود را در یک پست یا اشتراک اجتماعی نشان دهید)

فروش محصولات شما (دیجیتال و فیزیکی – کتاب های الکترونیکی، دوره ها، تی شرت ها و سایر کالاها و غیره)

خدمات خود را بازاریابی کنید (آموزش شخصی آنلاین، مربیگری تغذیه، نویسندگی آزاد، خدمات رسانه های اجتماعی و غیره).

بازار کار رشته برنامه نویسی نی نی سایت | برنامه نویسی جاوا نی نی سایت

استراتژی درآمدی شما قطعا بر مدل کسب و کار شما تاثیر خواهد گذاشت. اگر وبلاگی را به عنوان بخشی از یک کسب و کار کوچک راه اندازی می کنید (مانند یک استودیوی آموزشی شخصی که اداره می کنید)، احتمالاً تمرکز بر روی جلب مشتریان برای ارتباط با شما و بازدید از شما است. پول شما از این مشتریان شخصی می آید.

از طرف دیگر، اگر برنامه شما کسب درآمد آنلاین است، درآمد شما ممکن است شامل نوع دیگری از جریان درآمدی باشد که از وبلاگ نویسی سود می برد، مانند تبلیغات یا بازاریابی وابسته.

مزایای وبلاگ نویسی را به اشتراک بگذارید

آیا نمی خواهید کسی که نمی شناسید در وبلاگ یا کانال های اجتماعی شما نظر بدهد؟ این احساس فوق العاده ای است که بدانید شخصی محتوای شما را می خواند و آنقدر با آن ارتباط برقرار می کند که برای نظر دادن وقت بگذارد.

به عنوان مثال شخصی، یکی از چیزهای مورد علاقه من در جهان، گرفتن یک برچسب تصادفی در اینستاگرام از شخصی است که عکسی از خود در حال دویدن منتشر می کند و از برنامه تمرینی من برای آماده شدن برای مسابقه استفاده می کند. حس خوبی نیست!

حتماً به طور مرتب به این نظرات پاسخ دهید تا با خوانندگان یا مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. استفاده از این مزایای وبلاگ نویسی می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

بسیاری از وب سایت ها

اگر وبلاگی را به عنوان بخشی از یک مدل کسب و کار کوچک بزرگتر ایجاد کنید، به جذب ترافیک به سایت وبلاگ نویسی شما کمک می کند. گوگل محتوای جدید را دوست دارد و هر پست وبلاگی که می نویسید به شما کمک می کند

الف) به گوگل بگویید که یک سایت فعال هستید و

ب) این فرصت را به شما می دهد که به طور بالقوه برای مجموعه جدیدی از کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.

دکمه بازگشت به بالا