اقتصادی

رصد توزیع کالاها با راه اندازی سامانه هوشمند پست کشور

مدیرعامل پست ملی با اشاره به اجرای نظارت هوشمند بر تحویل کالا برای کالاهای پتروشیمی گفت: از هفته آینده نظارت بر مبنای کالا به صورت پایلوت در پتروشیمی اجرا می شود و به سایر پتروشیمی ها و سایر صنایع تعمیم می یابد. کالا

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با مخبران ، دغدغه اصلی کشور را کنترل بازار و توزیع عادلانه کالا و جلوگیری از قاچاق و دلالان عنوان کرد. و از نظر زیرساختی که در شرکت ملی پست فراهم کرده ایم ، از نظر فناوری و قابلیت های شبکه مویرگی و توانمندی نیروی انسانی ، در این قسمت می توانیم به تحویل کالا کمک کرده و کالاهای موجود در کشور را برای همه دستگاه ها تحت نظر داشته باشیم. به

وی ادامه داد: از ماه ژوئن ، ما موضوع نظارت هوشمند بر کالاها را به صورت پایلوت در بخش توزیع طیور پیاده کردیم و مناطقی را که مشکل وجود دارد ، شناسایی کردیم. علاوه بر یک سیستم جامع تجارت الکترونیکی متعلق به وزارت صمت ، یک سیستم نظارت بر محصول هوشمند وجود دارد که فناوری پیشرفته ای در شرکت پست ملی است و کالاها را از مبدا ، مقصد کالا ، مسیر کالا تولید یا وارد می کند. در انبارها و فروشگاه های خرده فروشی ، حجم و نظارت بر زمان و مکان حمل و تحویل کالا و ارائه رسید الکترونیکی.

مدیرعامل پست ملی گفت: در جلسات ما با وزارت صمت و نهادهای مرتبط ، این بحث به زودی به صورت پایلوت در پتروشیمی ها اجرا می شود و به سایر پتروشیمی ها و سایر کالاهایی که می توانیم آنها را تحت نظر داشته باشیم ، گسترش می یابد. کالاها را زیر نظر گرفته و تجهیزات مربوطه را در اختیار آنها قرار دهید. برای این منظور تصمیم گرفته شده است که از هفته آینده به صورت پایلوت وارد مرحله اجرایی در پتروشیمی ها شویم و در ماه های بعد به بررسی مکانیزم اجرایی این روند برای گسترش این فرآیند به سایر پتروشیمی ها و کالاها می پردازیم.

به گزارش مخبران ، پست ملی امکان نظارت آنلاین کالاها در شبکه توزیع را با استفاده از امکانات و قابلیت های ردیابی و خروجی الکترونیکی خود ، بدون استفاده از تجهیزات حمل و نقل و نیروی انسانی فراهم کرده است. بنابراین ، تصمیم گرفته می شود که برنامه نظارت و توزیع هوشمند پتروشیمی ها با همکاری وزارت پست و سکوت برای افزایش دقت نظارت و کاهش هزینه و تخلفات احتمالی اجرا شود.

استفاده از سیستم “نظارت بر توزیع هوشمند” ارائه شده توسط شرکت ملی پست ، علاوه بر افزایش دقت نظارت بر شبکه توزیع ، هزینه نظارت را کاهش می دهد. مقرر شد این پروژه پس از حل مشکلات احتمالی ملی به صورت عملی و ملی اجرا شود. اجرای این پروژه به همراه سایر برنامه ها و روشهای نظارتی ، به پایش و به حداقل رساندن تخلفات احتمالی در سیستم تحویل کمک می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا