بین الملل

رویداد ملی گام دوم بستری برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها

به گزارش خبرنگاران گروه استان های خبرگزاری آنا، این نشست دومین رویداد نشست رویداد ملی دانشگاه و همایش نحوه ارائه زیرساخت های آزمایشگاهی و کارگاهی منتخب دانشگاه های اسلامی خورستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و نمايندگان دانشگاه اسلامي مؤسسه مركزي نماينده سيد كمال سيدي صاحبري رئيس هيئت امناي دانشگاه آزاد اسلامي، شهرام شهروي، دانشگاه اهواز در استان خوزستان و لرستان، چهارمحال و بختياري و ايلام.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و واحد اهواز در استان خوزستان در این نشست گفت: مرحله دوم برنامه ملی دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مغتنمی برای ایجاد بستری ایده آل برای سرمایه گذاری در استارتاپ ها و شرکت های فناور است. اقتصاد دانش بنیان در کشور

سید کمال سیدی صاحبری، رئیس آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده مؤسسه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی از قابلیت تربیت دانشجو و متخصص کارآفرین و ارائه مشکلات کشور و سرمایه گذاران رونمایی کرد. این رویداد گفت: همه شرکت‌ها و سازمان‌ها باید توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی را معرفی کنند و محصول مزایای زیادی برای دانشگاه به همراه خواهد داشت.

وی اطمینان داد که این برنامه نقطه عطفی برای دانشگاه برای دستیابی به اهداف تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و «معرفی دانشگاه به عنوان پایه تولید دانش بنیان» خواهد بود. شغل: «آزاد اسلامی دانشگاهی پیشرو، مسئله‌مدار و مبتکر است.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا