اجتماعی

رگبار و باد و خاک در راه تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار درنیمه شمالی و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی کشور خبر داد.

به گزارش مخبران بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان طی روزهای آینده آسمان قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت به‌ویژه از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری (۲۱ تا ۲۵ خرداد) با بروز ناپایداری‌های جوی در برخی مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات در ساعات عصر و شب گاهی رگبار و رعدوبرق و در نیمه جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۱ خرداد) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۲۲ خرداد) قسمتی ابری، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا