زمستان امسال ناترازی گاز خواهیم داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مس

سید محمدرضا کاظمی طبا در حاشیه بازگشایی نمایشگاه دارابانو (تولیدات صنایع‌دستی و محصولات غذایی بانوان شاهین شهری) در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین در اصفهان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در حوزه توانمندسازی بانوان شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط نهادهای مختلف اقدامات قابل‌توجهی از جمله آموزش و راه‌اندازی مرکز توانمندسازی بانوان شاهین شهری به نام باران جهت تقویت بنیه اقتصادی بوده است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا هم اکنون تلاش کرده‌ایم با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر نمایشگاه تولیدات و محصولات بانوان توانمند، با استعداد و خلاق شاهین شهری را برگزاری نمائیم تا در راستای فروش محصولات تولیدی آنان نیز قدم‌های ویژه‌ای برداشته باشیم.

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای رونق کسب و کار بانوان

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: با هماهنگی و جلسات متعددی که در توسط معاونت امور بانوان استانداری اصفهان با همکاری بنیاد علوی و برکت صورت گرفت تلاش کردیم در قالب مفاد تبصره ماده ۱۶ و ۱۸ جهت رونق کسب‌وکار این دسته از اقشار جامعه تسهیلات ارزان‌قیمت از سه میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت طولانی‌مدت تهیه و توسط بانک‌های عامل پرداخت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه توانمندسازی بانوان نگاه ویژه‌ای به روستا داشتیم تا بتوانیم اقتصاد روستا را به حرکت درآوریم و این مسیر در دولت چهاردهم نیز به قوت خود ادامه خواهد داشت.

امسال ۴۵ هزار دانش‌آموز در شاهین‌شهر و میمه به مدرسه می‌روند

کاظمی طبا با بیان اینکه از ابتدای آنلاین امسال بیش از ۴۵ هزار دانش‌آموز در ۲۵۰ مدرسه در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه سال تحصیلی جدید خود را آغاز خواهند کرد، گفت: بیش از ۲ هزار کادر آموزشی در سطح این شهرستان فرآیند تعلیم و تربیت را همراه با دانش‌آموز آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم جهت بازگشایی مدارس اعم از سرویس مدارس و مسائل ترافیکی و امنیتی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه دیده است، یادآور شد: در سطح ۵۰ مدرسه با حضور مسئولان نهادهای اجرایی مختلف زنگ آنلاین به صدا در خواهد آمد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: در مقطع ابتدایی نزدیک به ۲۳ هزار دانش‌آموز خواهیم داشت که از این تعداد نزدیک به سه هزار و ۹۰۰ نفر کلاس‌اولی خواهیم داشت.

زمستان امسال با ناترازی گاز مواجه هستیم

وی از برگزاری اولین جشنواره ملی موسیقی خلاق در شاهین شهر با حضور هنرمندان کشوری و استانی خبرداد و گفت: برای برگزاری هفته دفاع مقدس ۴۳ عنوان برنامه تهیه و تدارک دیده شده است که از این تعداد ۶ برنامه شاخص و بزرگ با رویکرد استانی خواهیم داشت.

کاظمی طبا گفت: در زمستان امسال نسبت به سال گذشته به میزان بیشتری با ناترازی گاز مواجه هستیم و با همکاری شورای تأمین استان اصفهان تلاش کرده‌ایم که نیروگاه شهید منتظری به سمت مصرف مازوت برای تأمین انرژی حرکت نکند.

دکمه بازگشت به بالا