اقتصادی

سرمدی: در شهرستانهای دوردست مردم دچار مشکلات اشتغال هستند

نمایندگان اسد در مجلس شورای اسلامی می گویند در مناطقی مانند اسدآباد که شهری دورافتاده است و مردم آن از نظر سطح درآمد و نرخ اشتغال مشکل دارند، ذاتاً مشکلاتی وجود دارد و هنوز به آن نرسیده ایم. ضریب پایایی وابستگی سختی های مردم را حل کنید.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با مخبران، درباره کمبودهای بخش خود به دلیل حضور نمایندگان در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: به طور کلی مشکلات مردم در سراسر کشور از جمله بیکاری جوانان زیاد است، یکی این که مردم مشکل دارند. با توجه به سطح درآمد و نرخ اشتغال این مشکلات طبیعتا وجود دارد و با تلاش دولت و مجلس همچنان اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: امسال دولت هم در فراوانی و هم در دسترس بودن کنترل کالاهای اساسی سرمایه گذاری کرده است و جا دارد به این نکته اشاره کنیم که در بحث کنترل قیمت مردم با قیمت های سرسام آور کالاهای اساسی مواجه نشده اند. این کار در خور ستایش است و وظیفه مشترکی است که توسط دستگاه های حاکمیتی مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه امسال با توجه به اینکه موضوع بیماری عروق کرونا قلب کم شده است، بحث بازار، فعالیت و پویایی مردم و سفر و سفرهای عید طی دو سال گذشته بسیار متفاوت بوده است. در دو سال گذشته از نظر روحی و روانی آن را نداشتند.

سیرمدی واله افزود: با توجه به مشکلاتی که نیاز به توجه بیشتر دارد، طبیعتا در حوزه ها وجود دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در خصوص سفرهای استانی و دستاوردهای رئیس جمهور گفت: یکی از گلایه های ما از رئیس جمهور و تیم دولت این است که تاکنون به استان همدان و شهرستان اسدآباد سفر نکرده اند و امیدواریم در بهار شاهد برگزاری این تور باشیم. نتیجه مثبتی برای مردم استان است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا