ورزشی

سطح فنی لیگ برتر ما را شگفت‌زده نکرد/ گل نساجی آفساید بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، فاذر در اوایل این فصل به مسابقات بازگشت و پس از سال ها حضور در تیم فوتبال سپاسی و لیگ برتر ، در هفته اول مسابقات دیروز با یک گل مغلوب ناسا شد.

علی اصغر کلانتری ، سرمربی تیم فجر سپاسی در باره بازی به خبرنگار آنلاین گفت: ما مسابقه را باختیم ، عملکردمان خوب بود و خوشبختانه البته باید بگویم گل نساجی نیز آفساید بود.

وی ادامه داد: این اولین بازی ما در لیگ برتر در سال های اخیر است. بسیاری از بازیکنان اولین تجربه خود را در لیگ برتر تجربه کردند و در 15-20 دقیقه اول تحت تأثیر قرار گرفتند ، اما گام به گام خود را پیدا کردند.

سرمربی فجر تاکید کرد: می توانستیم با یک امتیاز به شیراز برگردیم اما همانطور که گفتم هدف نساجی آفساید بود. با کمک داور نگیر ما از آفساید ناراحت نمی شویم زیرا او را می شناسیم و می دانیم که او اشتباه کرده است.

فجار سپاسی در مورد تفاوت های لیگ برتر این فصل با آخرین بازی این مسابقات اظهار داشت: اولین وجود داشت ، اما من فکر می کنم این پیشرفت 20 درصد است. امیدوارم لیگ برتر از نظر امکانات و بحث فنی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد ، که نکرد.

وی تاکید کرد: سرعت پیشرفت در فوتبال ایران کند بوده است و من به شخصه از تفاوت بین مدت این مسابقات و سالی که در لیگ برتر بودیم تعجب نکردم. تیم های ما باید آکادمی ها و ورزشگاه های خود را داشته باشند. این کار قرار بود 5 یا 10 سال پیش انجام شود ، اما امروز ما سرزمین شیراز را می بینیم ، دکتر یا بازسازی کرمان.

مرحوم فجار سرمربی بود در باره وضعیت مهاجم پرسپولیس آریا برزیگر که به طور موقت در فجر حضور داشت ، گفت: هنوز کار برگر مشخص نیست. ما از باشگاه پرسپولیس درخواست کردیم که او را به تیم فجر برگرداند. ما حتی با این بازیکن صحبت کردیم. همه چیز در دست کشاورز است و درهای باشگاه به روی او باز است.

دکمه بازگشت به بالا