سفره دل کارگران هپکو برای رییس کل جدید دادگستری استان مرکزی باز شد

استان مرکزی | دادگستری

مخبران / مرکز .

در جریان بازدید از شرکت روسای دادگستری استان مرکزی ، کارگران شرکت هپکو مطالبات خود را در زمینه مالکیت ، پرداخت اضافه کار ، عملکرد نامناسب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ، امور قضایی کارگران و مواردی از این دست مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری استان مركزی كه اخیراً پس از بازدید از قسمت های مختلف هپكو به این مقام منصوب شده است ، در این جلسه به مطالبات كارگران گوش فرا داد.

مشاوران کارگری و برخی کارگران مطالبات خود را در این جلسه توضیح دادند که بدون حضور مدیرعامل شرکت جشمم غلامی و رئیس هیئت مدیره شرکت و اندی برگزار شد و در واقع آنها در گزارش عملکرد 8 ماهه خود شرکت نکردند.

رئیس شورای اسلامی کار HEPCO تأکید کرد: هپکو از آن زمان که به بخش خصوصی تحویل داده شد ، در چنین روز بدبختی افتاد زیرا به افرادی تحویل داده شد که به دنبال مزایا و امتیازات خود بودند. وی سهام شرکت را بدون سرمایه و نقدینگی تصاحب کرد و حتی اگر او مجبور به پرداخت 60 میلیارد اقساط وام بود ، اما بدون پرداخت یک قسط واحد ، سهام را به نام خود برد.

رضا عبدولی با بیان اینکه هپکو بزرگترین تولید کننده تجهیزات ساخت جاده در خاورمیانه است و محصولات آن می تواند با شرکت های بزرگتری مانند لیبر ، کوماتسو و ولوو رقابت کند ، گفت: “آتاریان به اراک آمد و حکم دستگیری وی را صادر کرد.” با این حال ، هنوز مشخص نیست که چگونه او از این جمله خلاص شد و بدون ورود به شرکت ، وی با افزایش بدهی یک هزار میلیارد تومانی 210 میلیارد تومان مطالبه کرد و سرانجام مردی به نام احمدپور به عنوان سهامدار انتخاب شد.

احمدپور هپکو را به قیمت 10 میلیون تومان خریداری کرد و قول داد 300 میلیارد تومان به شرکت ارائه می دهد ، اظهار کرد: آنها این وعده را عملی نکرده اند ، اما آنها 6 ماه ادامه داده اند. او کارگران را به همراه آورد و کارمندان را به خیابان کشاند و ضمن تزریق رئال به شرکت ، 800 بار سهام را جمع کرد.

هیچ کس نمی توانست به فکر احیای شرکت lekkaparisodhisalu hepkovannu باشد و ما از دستگاه قضایی می خواهیم تأکید کنیم ، عبدلی گفت: “گفته می شود هزينه کار هپکوژ وجود دارد ، اما کارگران نیز از سال 1996 تا 1995 وجود دارند و برجسته مانده اند. دردی که هر روز صبح و بعد از ظهر به کار می رود ، کارگر کارخانه ای است که روی زمین در خانه نشسته است. رالوتان: آینده شرکت و امنیت اشتغال شرکت برای کارگران ، و در این مدت بود که کارگر بیکار به طبقه کارخانه بازگشت و به چرخه تولید هپکو نشست.

وی گفت: “با تولید 10 دستگاه در سال ، این شرکت نمی تواند حقوق این کارگران را فراهم کند و متأسفانه مدیرعامل نیز هر هفته شرکت را به بهانه تاج می بندد.”

وی در رابطه با اعتراض به تعطیلی کارگران راه‌آهن و شرکت و ابراز پشیمانی از اقدامات شورای کار اسلامی hepko با ابراز تأسف از وی گفت: کارگران این رفتار ، شما باید مقصر را پیدا کنید ، یک کارمند thalisabeku ، avamanisabeku ، محاکمه شود و jailinallidabeku punarujjivanagolisi incarcerte of the system، system رهبران هپكودا شرایط را نمی دانند ، اما او كاری نمی كند و ما امیدواریم كه تهران مردم هپكوكانوو را خراب كند.

عبدلی خواستار تعیین تکلیف و وضعیت مالکیت سهامداران شرکت شد و افزود: دولت 39 میلیارد و 200 میلیون تومان را به شرکت بدهکار کرد که برای پرداخت حقوق هزینه شد اما به نوبه خود یک درصد از شرکت را به 98 میلیارد تومان فروخت. آنها باید Hepco را ترک کنند ، اما باید سعی کنند این شرکت بزرگ را احیا کنند.

به گزارش مخبران ، در این جلسه ، نایب رئیس شورای اسلامی هپکو نیز این سؤال را مطرح کرد که آیا عزم و اراده ای در بدنه دولت برای حل مشکل هپکو وجود دارد یا خیر. وی گفت: “روزی هپکو محصولاتی برای صنعت هسته ای این کشور داشت اما به نظر می رسد در قالب نفوذ جریان خارج از مرز وجود دارد که به دولت اجازه نمی دهد مشکل هپکو را حل کند.”

ابوالفضل رانزبر یکی از جدی ترین خواسته های کارگران هپکو را از زمان واگذاری شرکت به مدیریت فعلی دانست و گفت: “این ممیزی باید از ابتدا تا انتها انجام شود زیرا بسیاری از اسناد وجود دارد که نشان دهنده تخلفات جدی در این مجتمع است. .

وی با بیان اینکه این شرکت هیچ ارتباطی با تولید فعلی خود ندارد گفت: “ظرفیت تولید این شرکت سه هزار تن بوده و در سال واگذاری (1385) در سال 2008 دارای یک دستگاه تولید بود اما در سالهای بعد روند تولید را کوتاه کرد.” در دو سال گذشته تولید نشده است و با تولید 10 واحد در سال نمی تواند حقوق کارمندان را بپردازد.

رنجبر گفت: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت در 8 ماه گذشته عملکردی نداشته اند و باید اخراج شوند. آنها هشت ماه گذشته در حال مذاکره بودند ، اما شهامت کمی ندارند. این افراد 8 ماه در مدیریت شرکت هستند ، پس چه زمانی می خواهند کار و نقدینگی را به شرکت اضافه کنند؟ همه این موارد به پلیس امنیت ارائه شده است ، اما وقتی کارگر امنیت شغلی ندارد ، آنها اعتراض می کنند.

وی اظهار داشت: “روگانی ، مدیرعامل هپدو هلدینگ ، شش ماه پیش استعفا داد و در جلسه‌ای با رئیس قوه قضاییه اعلام کرد که وی حق امضاء ندارد و دستگاه قضایی حق امضاء به دلیل بدهی را ندارد. چنین مدیرعامل انگیزه ای برای کار ندارد.” از طرف دیگر ، همه اعضای هیئت مدیره نیز می گویند ما استعفا داده ایم ، پس چرا حقوق دریافت می کنند؟

نایب رئیس شورای کار اسلامی هپکو با اشاره به حضور سه وزیر در عراق و تصمیم 93 برای تولید 2400 واحد از هپکو ، گفت: و بودجه کشور مشکل دارد او پاسخ داد که به هم زدن! متأسفانه همه مصوبات فقط روی کاغذ نیست.

وی گفت: “درخواست هپكو این است كه آن را به ایمیدرو تحویل داده و آن را به مقام معظم رهبری تحویل دهیم.” اخیراً شنیدیم که صحبت از تحویل ایمیدرو شده است ، اما در پشت پرده موضوع در مورد واگذاری به کنسرسیوم معدن بود. رسیدن به رونق تولید.

رنجبر با بیان اینکه روند نفوذ در حال ورود به بدنه کارگران است گفت: برخی از کارگران باید مشکل دادگاه را حل کنند. حل شده ، مسائل هپکو موضوعات اتحادیه و کارگری است و امنیت نباید از آن غافل شود.

به گزارش مخبران ، یکی از کارگران هپکو گفت: “ما خسته ایم اما ناامید نیستیم و امیدواریم برای احیای هپکو و آینده این شرکت امیدوار باشیم.”

ناصری میر گفت: “مدیر هپکو انتخاب برای noduttiddarendu من نمی دانم چرا افراد نزدیک به شرکت هستند. Hepkoge یک پاساژ اما شرکت در حال قطع برخی از آنها در مورد یک شرکت است و ماشین آلات شرکت برای نامگذاری هر mahitiyillada نمی تواند وانمود کند که مدیر مجبور است شما را انتخاب کند. شما باید تا 1403 صبر کنید که برخی از مجاز. S گفت که ما شنیده ایم ، وقتی نیروی کار hepkoge وجود دارد و همه چیز را می توان با زمین انجام داد.

وی خواستار استفاده از توان متخصصان ارشد این شرکت شد که امروز در تصمیمات و موضوعات مربوط به هپکو جدا هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا