ورزشی

سه آزادکار ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در پایان غیر صمیمی مقدماتی مسابقات چهار وزن برتر، حسن یزدانی، امیرحسین زارع و محمد نخودی راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد صربستان شدند. نهایی تبدیل شد

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی در دور اول با امتیاز 7-6 در یک مسابقه خفقان یعقوب شیخ جمال خشتی تله روسی منبع او از رومانی برنده شد. او دور بعد را 10-0 برد دولگون آلتانزول مغولستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد نهایی هموار کردن راه در این مرحله یک نخود در برابر برنده است بیکزاد عبدالرحمن اف دارندگان مدال برنز المپیک و جهان ازبکستان با برتری 10 بر 5 به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. نهایی نخود در این نقطه همراه با هموار کردن راه واسیل میخائیلوف کشتی از اوکراین.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر به میدان رفت. ایوان اچیسلی او از مولداوی برد. او در دور سوم است و پلت فرم ربع نهایی با نتیجه 11 بر صفر سباستین جزیرژانسکی تیم لهستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت نهایی راه را هموار کرد در این مرحله یزدانی بوریس به مصاف برنده مسابقه می رود ماکوف از اسلواکی و میسور از گرجستان می رود.

با وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور دوم پس از استراحت در دور اول با نتیجه 3 بر صفر ز وی دنگ دارنده مدال های نقره و برنز جهان از چین قهرمان شد. او در دور سوم است و داخل قدم یک پا نهایی با نتیجه 10 بر صفر اسکندر خوتسانفسکی با غلبه بر اوکراین دارنده مدال برنز جهان به نیمه نهایی راه یافت نهایی مسیر هموار شده در این دیدار به مصاف زارع طاها خواهد رفت آکگول قهرمان جهان و المپیک ترکیه را ترک می کند.

دکمه بازگشت به بالا