اجتماعیمطالب برتر

توضیحاتی در مورد سیستم فایلینگ پست ملک

اگر شما هم مثل خیلی از مشاوران املاک به دنبال کاهش هزینه ها و کیفیت بالا در کار خود می باشید، استفاده از سیستم فایلینگ پست ملک پیشنهادی جالب، جذاب و کاربردی برای شما به شمار می رود. هر بنگاه مشاور املاک نیاز به یک سیستم فایلینگ دارد. این سیستم کمک می کند تا مشاوران املاک بتوانند املاک موجود را با مشتریان خود تطبیق دهند و بهترین گزینه ها را برای هر مشتری پیدا کنند. اما معمولا برای داشتن برنامه فایلینگ باید هزینه ای پرداخت شود. هزینه پرداختی برای برنامه فایلینگ آژانس های املاک گاهی به  میلیون‌ها تومان نیز می رسد.

سیستم فایلینگ Postmelk با ارائه خدمات حرفه‌ای توانسته نیاز مشاورین املاک را به صورت کاملا رایگان رفع کند. مشاورین املاک می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای از سیستم فایلینگ پست ملک استفاده نمایند. هیچ فرقی نمی کند که شما چه تعداد ملک و چه تعداد مشتری برای ثبت در سیستم فایلینگ دارید. پست ملک این قابلیت را دارد تا شما بتوانید همه املاک و مشتریان خود را ثبت کنید. تطابق املاک و مشتریان به صورت آنلاین و کاملا هوشمند انجام می شود. این موضوع کمک می کند تا کار راحت تر و سریع تر انجام شود.

ثبت ملک و ثبت متقاضی، راحت و سریع

ثبت اطلاعات املاک موجود در سیستم فایلینگ کمک می کند تا در صورت وجود متقاضی، بتوان از اطلاعات وارد شده برای مشتری استفاده کرد. معمولا باید یک سری سوالات را از مشتری خود بپرسید تا بتوانید یک یا چند ملک را مطابق با خواسته هایش به او پیشنهاد دهید. قبل از هر چیزی باید بودجه ای که مشتری در اختیار دارد را بدانید. برای مثال اگر مشتری شما در حال حاضر حداکثر بودجه ای که در اختیار دارد 6 میلیارد است، معرفی املاک بالای 6 میلیارد بی فایده است.

پس از این که مشخص شد بودجه مشتری چقدر است، حال باید شهر یا منطقه مورد نظر مشتری را نیز بپرسید. سیستم فایلینگ پست ملک این قابلیت را دارد که بر اساس هر منطقه، فایل ها را دسته بندی کند. بدین ترتیب افرادی که علاقه به یک منطقه خاص دارند، می توانند راحت تر املاک موجود را مشاهده کنند. ثبت اطلاعات املاک و متقاضیان هم برای خرید و فروش و هم برای رهن و اجاره مشابه بوده و تفاوت زیادی ندارد. اگر به سایت پست ملک مراجعه کنید به راحتی می توانید همه فیلدهای مربوطه را مشاهده و بعد از پر کردن آنها می توانید متقاضی و یا املاک مورد نظر را ثبت کنید.

ارائه فیلترینگ و تطابق بی نظیر برای پیدا کردن مناسب ترین گزینه

قطعا اگر شما مالک یکی از بنگاه های معاملاتی یا آژانس املاک در هر نقطه ای از ایران هستید، تا به حال سیستم های فایلینگ مختلفی را دیده اید. همه این سیستم ها قابلیت فیلترینگ دارند، اما سیستم فایلینگ پست ملک قابلیت هایی را به آژانس های املاک ارائه می کند که می توان گفت به ندرت و یا حتی هرگز سیستم فایلینگ دیگری آن قابلیت ها را ارائه نمی کند.

برای مثال می توان به قابلیت جستجو از طریق نقشه اشاره کرد. این قابلیت کمک می کند تا هر فردی در هر نقطه ای از کشور که به دنبال ملک می گردد، بتواند فایل های موجود را مشاهده نماید. هیچ فرقی نمی کند که در کلانشهرها به دنبال ملک هستید یا در شهرهای کوچک، در هر صورت سیستم فایلینگ پست ملک می تواند به شما کمک کند.

فیلترهای بسیار زیاد و متنوعی را سیستم فایلینگ پست ملک برای همکاران در آژانس املاک های سراسر کشور مهیا کرده است. این فیلترهای زیاد و کاربردی کمک می کنند تا آژانس ها بتوانند مناسب ترین گزینه ها را برای مشتریان خود پیدا کنند. برای مثال علاوه بر اینکه ملک مورد نظر زمین، خانه کلنگی، ویلا، آپارتمان و… است، می توان فروش، خرید، رهن یا اجاره ای بودن را نیز مشخص کرد. این موارد جنبه عمومی داشته و در سیستم های فایلینگ مشترک است. علاوه بر این موارد برای مثال می توان بر اساس اینکه در ملک اجاره ای مورد نظر اجازه نگهداری از سگ وجود دارد یا خیر نیز جستجو را انجام داد. مورد بعدی که به فیلترهای سیستم فایلینگ Postmelk اضافه شده این است که تابش نور خورشید از چه سمتی می باشد.

چه کسانی می توانند از سیستم فایلینگ پست ملک استفاده کنند؟

سوالی که شاید برای افراد بسیار زیادی پیش بیاید این است که چه کسانی می توانند بیشترین بهره را از سیستم فایلینگ پست ملک ببرند. قطعا اگر بخواهیم تنها یک جواب برای این سوال ارائه دهیم باید بگوییم مشاورین املاک می توانند نهایت استفاده را از سیستم فایلینگ پست ملک داشته باشند. البته این بدان معنا نبوده که سایر افراد نمی توانند از این سیستم استفاده نمایند. با فعال کردن گزینه نمایش عمومی در هنگام ثبت فایل، می توان به همه افراد این امکان را داد که با مراجعه به سایت پست ملک، فایل مورد نظر را مشاهده نمایند.

ویژگی های سیستم فایلینگ پست ملک کدامند؟

یکی از ویژگی های اصلی سیستم فایلینگ پست ملک، طراحی حرفه ای می باشد. همه اصول و قواعد مربوط به طراحی سایت مدرن برای سایت پست ملک رعایت شده اند. این موضوع باعث شده تا کاربرانی که به سایت پست ملک مراجعه می کنند، رضایت کامل داشته باشند. رابط کاربری بسیار مناسب باعث شده تا همه افراد با هر سطح اطلاعاتی بتوانند ملک خود را در این سیستم ثبت کنند و یا برای پیدا کردن ملک مد نظر جستجو کنند.

سرعت بسیار مناسب از دیگر ویژگی های سایت پست ملک به شمار می رود. این ویژگی باعث می شود تا افراد مختلف بتوانند به راحتی امور مربوط به ثبت ملک و یا جستجو برای املاک را انجام دهند. ویژگی بعدی که می توان به آن اشاره کرد، آنلاین بودن سیستم فایلینگ پست ملک است. این قابلیت باعث می شود تا بر خلاف سایر سیستم های فایلینگ بتوان در هر جایی با استفاده از گوشی هوشمند از این سیستم استفاده کرد. در واقع پست ملک را می توان یک سیستم فایلینگ همراه دانست. ارائه این سیستم فایلینگ با این قابلیت ها به صورت رایگان باعث شده تا افراد زیادی تمایل به استفاده از این سیستم داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا