اقتصادی

شرط برگشت دورکاری کارکنان با شیوع اُمیکرون

در پی درخواست های انصراف کارکنان دورکاری، نشریه سازمان اداری و استخدامی حاکی از آن است که صدور بخشنامه منوط به ابلاغ ستاد کشوری ولیعهد است اما با مصوبه 1389 امکان مخابرات فراهم شده است.

به گزارش مخبران، با شیوع اخیر ویروس Omicron در ایران، برخی از مراجع ذیربط و کارشناسان خواستار احیای پرسنل تحریمی و مخابراتی شده اند.

استعلام دورکاری کارکنان از سوی سازمان اداری و استخدامی نشان داد که این امر به مدیران اجرایی ابلاغ نشده است، بلکه باید در ستاد ملی کرونا و پس از ابلاغ دستگاه حاکمیتی تصمیم گیری شود. و سازمان کاریابی، آژانس باید شرایط مخابرات را مشخص کند و به مجریان اطلاع دهد.

بر اساس مصوبه سال 1389 هیات وزیران، سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد که شرایط مخابرات مختص کرونا نبوده و نیست و شرکت های اجرایی می توانند با توجه به شرایط و امکانات خود از مخابرات استفاده کنند.

با تصمیم ستاد ملی کرونا کارکنان مخابرات از آبان ماه 1399 و در ایام کرونا، سازمان اداری و استخدامی شرایط حضور کارکنان در مناطق زرد، نارنجی و قرمز را تعیین و به آنها ابلاغ کرد. مهرماه امسال این بخشنامه لغو و حضور کارکنان در دستگاه ها با توجه به شرایط مقرر تکمیل شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا