عمومیمطالب برتر

شرکت پمپ خوب را بیشتر بشناسید!

شرکت ما با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه واردات، تولید و فروش ماشین‌آلات صنعتی، سیستم‌های آبرسانی و آتش‌نشانی، انواع تجهیزات استخر و سونا و جکوزی، توانسته است به همراه متخصصین خود در این زمینه، به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان بوده و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهد. این شرکت، شرکت پمپ خوب است که همان شرکت پایا گسترش خورشید تابان بوده و با این نام تجاری شناخته شده است.‌

برای آشنایی بیش‌تر شما و اطمینان از خدمات شرکت پمپ خوب در این مقاله سعی داریم که شما را با خدمات، محصولات و چند مورد از پروژه‌های موفقی که در آن حضور داشته‌ایم را معرفی کنیم تا در صورت نیاز، شما هم بتوانید با اطمینان کامل از خدمات شرکت ما بهره‌مند شوید و تجهیزات خود را از ما تهیه کنید.

پمپ آب

با افزایش جمعیت و گسترش شهرها و به‌وجودآمدن کلان‌شهرها و ساخت آپارتمان‌های چندطبقه، شاهد کاهش فشار آب در نقاط مختلف کشور شدیم. ازاین‌رو افراد زیادی برای حل این مشکل، به پمپ‌های آب روی آوردند. پمپ آب می‌تواند آب را با فشار و سرعت بالاتری انتقال دهد و به طبقات بالاتر هم برساند. پمپ خوب هم با واردات و تولید بهترین پمپ‌های آب، مردم را در این راستا یاری می‌کند.

بوستر پمپ آب

بوستر پمپ آب، چندین پمپ آب را به‌صورت موازی به هم کوپل می‌کند و برای این منظور است که برای بالابردن آب به ارتفاعات بالاتر، گاهی نیاز به دو مرحله پمپاژ است که بوستر کمک می‌کند آب با فشار بالاتری انتقال یابد.

تجهیزات گرمایشی

همان‌طور که از نامش پیدا است، این محصولات برای گرم‌کردن منزل، محل کار، مدرسه و یا هرجای دیگری می‌تواند استفاده شود. تجهیزات گرمایشی انواع مختلفی دارند که بر اساس سلیقه شخصی و یا محیطی که قرار است استفاده شوند انتخاب می‌شوند.

انواع تجهیزات مانند: پکیج‌های دیواری و زمینی، آب‌گرم‌کن‌های زمینی و دیواری، شوفاژ، رادیاتور، حوله خشک‌کن، بویلر، مشعل و … که از تجهیزات گرمایشی محسوب می‌شوند را، می‌توانید از شرکت پایا گسترش خورشید تابان خریداری کنید. این شرکت نمایندگی برندهای معتبر تجهیزات گرمایشی مانند ایران رادیاتور، بوتان و … را دارد که هرکدام از برندها را که خواستید می‌توانید با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

تجهیزات استخر

برای ساخت و راه‌‌اندازی و تمیزکردن استخر، سونا و جکوزی، نیاز به تعدادی تجهیزات است که سازندگان استخر برای ارائه امکانات بیش‌تر برای شناگران از آن استفاده می‌کنند. تجهیزات استخر به دودسته تقسیم‌بندی می‌شوند. تجهیزات اصلی که برای هر استخری لازم است و تجهیزات لوازم جانبی که بسته به سلیقه افراد دارد و نصب آن‌ها ضرورتی ندارد.

این تجهیزات شامل: پمپ تصفیه آب استخر، جت پمپ جکوزی، فیلتر شنی استخر، فیلتر کارتریجی استخر، کلرزن استخر، مبدل حرارتی استخر، هیتر سونا خشک، پکیج تصفیه استخر، دیگ بخار سونا، سختی ‌گیر استخر و تجهیزات جانبی استخر که بهترین کیفیت و برندهای معتبر را می‌توانید از پمپ خوب خریداری کنید.

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور به‌عنوان یک منبع تغذیه در مکان‌هایی که به شبکه برق متصل نیستند و یا برای موارد اضطراری که ممکن است برق شبکه قطع شود، استفاده می‌شوند. شرکت پایا گسترش خورشید تابان انواع دیزل ژنراتور با برندهای معتبر دنیا مانند: دویتس آلمان DUETZ، پرکینز PERKINZ، ایویکو IVECO، کامینز CAMMINZ، ولو VOLVO، ام‌تی‌یو MTU، لوول LOVOL، ایسوز و دوسان  را ارائه می‌کند.

الکتروموتور

الکتروموتور یک دستگاه مکانیکی است که برعکس دیزل ژنراتور عمل کرده و انرژی برق را به نیروی مکانیکی تبدیل می‌کند. امروزه در اکثر کارخانه‌ها و صنایع تولیدی مدرن از الکتروموتور استفاده می‌کنند و کاربرد زیادی دارد. یکی دیگر از خدمات پمپ خوب ارائه بهترین برندهای الکتروموتور است. برندهای وگ برزیل WEG، ایتال موتورز ایتالیا IM ITALMOTORS، زیمنس آلمان SIEMENS، استریم چین STREM، الکتروژن ایران ELECTROGEN، موتوژن ایران MOTOGEN و ایمر ترکیه IMER از برندهای الکتروموتور موجود در پمپ خوب هستند.

بعضی مواقع الکتروموتور را با گیربکس ترکیب می‌کنند و الکترو گیربکس‌ها را تشکیل می‌دهند که در صنایع نیروگاهی، پالایشگاهی و صنایع پتروشیمی مورداستفاده قرار می‌گیرند. الکتروگیربکس‌های پارس، اویزبروینی، سهند، ایلماز و اصفهان را می‌توان از این شرکت خریداری کرد.

همچنین علاوه بر موارد گفته شده تجهیزات زیاد دیگری مانند تجهیزات سرمایشی، منبع تحت‌فشار پمپ آب، تجهیزات جانبی پمپ، موتور پمپ، موتوربرق بنزینی، تابلو برق و تجهیزات، شیرآلات و اتصالات، لوازم باغبانی، دستگاه تصفیه آب و هواکش و فن تهویه را می‌توانید از این شرکت تهیه کنید و حتی قبل از خرید با مشاوره رایگان از متخصصین ما در این زمینه، محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

از طرفی ما در پمپ خوب با ضمانت اصل بودن کالا و تضمین بهترین قیمت و روش‌های حمل مناسب، حس اطمینان و آسودگی خاطر از خرید را به مشتریان خود القا می‌کنیم.

برای آشنایی بیشتر، بهتر است چند مورد از پروژه‌ها و گواهی‌نامه‌های معتبر ما را مطالعه کنید تا اطمینان بیشتری حاصل کنید.

ـ پروژه همراه اول شهید خرازی که از بزرگ‌ترین پروژه‌های غرب تهران بود و پمپ و بوستر پمپ‌های خود را از این شرکت خریداری کردند.

ـ پروژه هدیش مال در پاسداران که طی مناقصه‌ای خرید پمپ آب و بوستر پمپ‌های خود را از پمپ خوب انجام دادند.

ـ پروژه مدیریت اکتشافات ونک: این شرکت هم مانند هدیش مال، طی مناقصه‌ای بوستر پمپ‌های خود را از شرکت پایا گسترش خورشید تابان خریداری کرده اند.

ـ پروژه کارخانه نوآوری: کارخانه تولید محصولات دارویی هونام فارمر که در مکانی با 30.000 مترمربع احداث شده است، طی مناقصه‌ای خرید بوستر پمپ و آتش‌نشانی را از شرکت پایا  گسترش خورشید تابان انجام داده است.

علاوه بر این‌ها پروژه البرز مال، پروژه طرح‌های توسعه مجلس شورای اسلامی ساختمان‌های کمیسیون و دفاتر، پروژه برج مسکونی الگانت، پروژه منتخب، پروژه برج مسکونی بوستان، وزارت دادگستری، شهر خودرو، مهستان، نیروی هوایی و … خرید تجهیزات و لوازم جانبی موجود در پمپ خوب را از این شرکت انجام می‌دهند.

درنهایت چند مورد از گواهی‌نامه‌های معتبر شرکت پمپ خوب که اصالت و اعتبار این شرکت را تضمین می‌کنند را بخوانید. پروانه بهره‌برداری، گواهی استاندارد 20NSPF صنایع آتش‌نشانی، گواهی عضو اتاق بازرگانی، گواهی نمایندگی ابارا، پنتاکس، داب، ایمکس، زیلمس، سفا و یومکس از گواهی‌های این شرکت هستند که طی سال‌های متوالی و با تلاش و پشتکار مدیران و پرسنل کسب شده‌اند.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با شرکت پمپ خوب (پایا گسترش خورشید تابان) در ارتباط باشید:

آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بعد از خیابان مفتح (جنب مترو طالقانی)، پاساژ دانش، طبقه سوم، واحد ۱۰

آدرس سایت: www.pumpekhoob.com

شماره تماس:02188830031

دکمه بازگشت به بالا