عمومی

شمار ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس در هرمزگان به ۷۹ نفر رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمدجواد خجسته صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت نام نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ۲۷ مهرماه ثبت نام نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و تاکنون در سطح استان و در سه حوزه انتخابیه ۷۹ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: در روز پنجم ثبت‌نام‌ها، ۳۳ نفر جهت حضور در انتخابات ثبت نام خود را نهایی کردند که به تفکیک ۱۴ نفر در حوزه مرکزی استان، ۷ نفر در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان و ۱۲ نفر نیز در حوزه انتخابیه غرب استان ثبت نام کرده‌اند.

خجسته عنوان‌کرد: با ثبت‌نامی‌های روز پنجم، آمار کل ثبت‌نام کنندگان حوزه مرکزی هرمزگان، ۴۱ نفر حوزه انتخابیه میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد؛ ۱۵ نفر و آمار ثبت‌نام‌کنندگان حوزه غرب هرمزگان به ۲۴ نفر رسیده است.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: از میان ثبت‌نام کنندگان ۷۲ نفر آقا و ۷ نفر نیز خانم هستند.

وی با اشاره به اینکه پس از استعلام از مراجع شش گانه در این زمینه، به اعتراضات نیز رسیدگی شد افزود: بر اساس اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور، در اجرای ماده ۵۳ قانون انتخابات، ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلبی انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه ۲۷ آنلاین آغاز و تا چهارشنبه سوم آبان ماه به مدت ۷ روز ادامه دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ تعیین شده و داوطلبان می توانند به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یکبار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت نام خود را انجام داده اند، به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

دکمه بازگشت به بالا