حوادث

شناسایی بدون ماسک‌ها برای جریمه کلید خورد/ ۹۵ درصد صنوف تعطیلند

شناسایی افراد بدون ماسک و جریمه آنها توسط رئیس پلیس پایتخت اعلام شد.

به گزارش مخبران ، هنگامی که سردار حسین رحیمی از بازار تهران بازدید کرد ، وی در مورد معاملات و مشاغل پیروی از پروتکل های بهداشتی به خبرنگاران گفت: “پس از اجرای محدودیت های جدید تاجگذاری در پایتخت که از اول دسامبر انجام شد ، ادارات مختلف پلیس در یکی از این دسته ها کار کردند. 95٪ از تجار در تهران برای رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال حسن نیت مغازه های خود را تعطیل کرده اند و حدود 90 تیم از پلیس محلی بر اصناف نظارت می کنند.

به گفته رئیس پلیس پایتخت ، کلاس های درجه یک فقط ظرف دو هفته از اعلام تعطیل ملی مجاز به فعالیت در تهران هستند و فعالیت سایر واحدها غیرقانونی است.

وی گفت: “مردم در بخش ترافیک همکاری کرده اند.” طبق آمار ما ، ترافیک شهر هر روز و شب و در ساعات محدود 70 درصد کاهش دارد. » سفر در مناطق شمالی نیز 90 درصد کاهش یافته است.

با اجرای طرح تحریم جدید توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، 703 تیم پلیس در بیش از 500 نقطه از تهران اعم از محل کار ، محل ورود و خروج ، ایستگاه های مترو و بازارهای شلوغ مستقر شده اند. افراد ، مشاغل و اتومبیل ها بر انطباق پروتکل های بهداشتی نظارت می کنند.

رحیمی با بیان اینکه استفاده از ماسک در خانه برای همه شهروندان اجباری است ، تأکید کرد: طبق این مصوبه ، افرادی که ماسک ندارند توسط دوربین های نظارتی و دوربین های پارچه ای پلیس جریمه می شوند و طی دو روز گذشته بیش از 2600 شهروند نقاب دار توسط دوربین های پلیس شناسایی و به سازمان های آنها معرفی شده اند. همچنین بیش از 134.000 هشدارهای کلامی به شهروندان بدون ماسک صادر شده است.

رحیمی اعلام کرد که 36000 پیامک برای خودروهای شهروندان در تهران در طول این ممنوعیت ارسال خواهد کرد و “200000 تومان برای خودروهای مسافرتی در شهر پس از ساعت منع رفت و آمد توسط جریمه دوربین ها و مقامات جریمه می شود.” .

وی در مورد رعایت پروتکل ها در مترو گفت: همچنین مأموران پلیس در این فضا حضور دارند که اعلام تحریم ها باعث کاهش 25 درصدی ترافیک در مترو شده است.

رئیس پلیس پایتخت در مورد جریمه خودروهای بدون نقاب اظهار داشت: خودروهای مجرد جریمه نمی شوند اما خودروهای دارای راننده و شخص دیگر جریمه می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا