شهر قشم مزین به ۲۰تابلو تمثال مبارک شهدای والا مقام جزیره قشم

تابلو | قشم

بر اساس اخبار آنلاین کش ، که بر جایگاه شهدا و معرفی نسل های جدید تأکید دارد ، رشادت و فداکاری مردان غیور این زمین طلایی را برای اقدام در برابر شایستگی های این عزیزان بسیار ناچیز و بسیار ناچیز می دانند.
وی اظهار داشت: شهدا بصیرت و درکی از موقعیت و موقعیت زمانی و مکانی می دهند و مقام شهدا چنان بالاست که خداوند شهادت را به درک روابط فرازمینی رسانده است. شهادت راهی برای زندگی است ، شهادت و شهادت یعنی رسیدن به جایی که زندگی را طی کنید تا به ایثار و هدف برسید و از دلبستگی ها و وابستگی های این دنیا عبور کنید تا الگوهای خوب زندگی را حفظ کنید. بر این اساس ، شهید شعله ای از عشق است ، راهی برای نشان دادن به دیگران. اما ازدواج شهادت نتیجه یک نیاز انسان به تقلید از حسن فکر و کارهای خوب است؛ دو رفتاری که از حسن تفکر ناشی می شود ، احترام به عزت شهید ، احترام و محافظت از ظاهر و کردار خوب جامعه و بهره مندی از نسل های آینده است. در واقع ، جدا شدن مقام شهدا از زنگار زمان در طول تاریخ ، هدف آینده نگرانه و بشردوستانه آنها از حفظ خیر و صلاح در طول زمان و مکان است و اینکه چه روش و منشی برای انتخاب شهدا عالی است.
مرادی یک شهید بود ، غولانشاکری ، محمد باجمندگان ، محمد توریانی ، محمد داریانورد ، محمد رضاییه ، محمد کاملی ، محمود پروکش ، ناصر هاشوشین ، اعظم صالح ملاح ، عبدالله ، عبدالله ، عبدالله ،
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد خشم از برخی مکان ها برای قرار دادن این علائم در شهر قشم خبر داد و گفت: به این فکر کن نصب شده است.

46

دکمه بازگشت به بالا