ورزشی

شکست شهرخودرو مقابل الاهلی

اولین تجربه Ramadhi از دست دادن / شانس صعود به چهار خودرو بود

نیوز’نیوزنیوز:

لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در قطر با دیدار تیم های شارخودرو امارات و الاهلی آغاز می شود.

نیمه اول

نماینده امارات متحده عربی بازی را تهاجمی تر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت و چندین خطر نیمه و نیمه را در دروازه شهرک خودرو ایجاد کرد ، اما جدی ترین وضعیت در دقیقه 11 بود. پاس عمقی احمد خلیل مدافع الاهلی و او توپ را به النکبی رساند که ضربه کرنر از صفایان به پای این بازیکن برخورد کرد. الاهلی می توانست گلزنی کند که ضربه سر احمد خلیل کمی بیشتر شود.

شکست شهر خودرو در برابر الاهلی

بعد از این بازیکنان شهرخودرو سعی کردند با عبور از زمین خودشان بازی را حفظ کنند و نحوه بازی آنها نشان داد که نماینده ایران نمی تواند به هدف الاهلی حمله کند. از دقیقه 30 الاهلی صاحب توپ و میدان بود و توانست چندین بار توپ را به پشت محوطه جریمه حریف منتقل کند اما بی احتیاطی پاس های آخر مانع از ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه صفائیان شد.

در نهایت ، تلاش تیم های دوتایی در پایان نیمه بی فایده بود که بازی را در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه دهیم.

در نیمه دوم

شهر خودرو با تهاجمی تر بازی را آغاز کرد و بارها با زور به سمت دروازه الاهلی حمله کرد و حسن جعفری و محمدرضا خلعتبری دروازه حریف را تهدید کردند اما بی پروایی پاس های پایانی مانع رسیدن توپ به مهاجمان شد. بازیکنان شهر خودرو در 15 دقیقه ابتدایی پیروز میدان میانه میدان بودند.

در خلاف جریان بازی و با نفوذ بازیکن الاهلی توپ به احمد خلیل رسید که الکبی را با یک پاس تک به تک با صفایان روی موقعیت تک به تک اضافه کرد اما ضربه این بازیکن خطرناک به نظر می رسید.

پس از این فرصت ، نماینده امارات متحده عربی توپ و میدان را در اختیار گرفت و بازیکنان شهر خودرو مجبور به عقب نشینی شدند. در این بین شاگردان رحمتی تصمیم گرفتند تا به ضدحمله بپردازند اما ضد حمله بازیکنان شهرک خودرو با بی احتیاطی سیف الله و صادقی به هدر رفت.

در دقیقه 69 نوعی حرکت شخصی به پشت محوطه جریمه نماینده امارات به خوبی پیش رفت اما شباب الاهلی او را تکل کرد اما داور اعتقادی به این اشتباه نداشت و بدین ترتیب شهر خودرو از جمله حسن جعفری حوصله خود را از دست داد.

راشد جوان و تعویضی الاهلی که در میانه میدان بازی متعادل را انجام می داد ، با یک حرکت انفرادی از وسط زمین به محوطه جریمه نماینده ایران رسید و دو بازیکن را از شهر خودرو خارج کرد. 75 باز مانده

در پی این هدف ، محمد قاضی جای مهربان را گرفت تا خط حمله شهر خودرو را زودتر از هر زمان دیگری مجبور کند ، اما با شوت های آرام خلعتبری و قاسمی نژاد ، موقعیت های ایجاد شده توسط نماینده ایران به راحتی در اختیار دروازه بان الاهلی قرار گرفت.

در لحظات پایانی فشار شهر خودرو بیشتر شد و در دقیقه 92 ارسال علی نعمتی از سمت چپ روی سر قاسمی نژاد فرود آمد اما ضربه سر مهاجم به تیرک دروازه الاهلی برخورد کرد.

در پایان ، حمله شرکت خودرو در این بازی بی نتیجه بود ، بنابراین نتیجه تا پایان 1-0 باقی می ماند و نماینده ایران بدون امتیاز در انتهای جدول گروه 2 باقی می ماند.

آهنگسازی از شهرخودرو: متین صفاییان ، فرشاد فرازی ، علی نعمتی ، حسن جعفری ، محمدعلی فرامرجی ، اکبر صادقی ، علی نبی زاده (سیف اللهی – 43) ، علی طاهران ، امین قاسمی نژاد ، محمد 7

تیم شباب الاحلی: مجید ناصر ، محمد مرزوک ، ولید عباس ، عزیزجون غنیف ، اسماعیل الحمادی ، عبدالعزیز هیکل ، احمد خلیل ، عبدالله النکبی (ادواردو -65) ، یوسف محمد.

دکمه بازگشت به بالا