ورزشی

صعود آسان پرسپولیس در شب دبل عبدی/ شاگردان گل‌محمدی به دور یک چهارم نهایی جام حذفی رسیدند

به گزارش مخبران؛ در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ، تیم فوتبال شاهین بندر امیری از ساعت 20:30 میزبان پرسپولیس تهران بود. مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسیده است. کوپن

پرسپولیس نیمه اول را با حمله آغاز کرد و موقعیت خوبی داشت و در همان دقایق ابتدایی یک گل به ثمر رساند. در دقیقه 7 سعید آقایی با حرکت از سمت چپ و ارسال مهدی عبدی به سمت دروازه فرصت خوبی ایجاد کرد و این بازیکن با ضربه سر پرسپولیس گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه 19 چاهکوتاه نژاد با یک ضربه از پشت محوطه جریمه پرسپولیس گل تیم را به ثمر رساند اما توپ آنها به اوت رفت. در دقیقه 34 عبدی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او به سمت دروازه حرکت نکرد. در دقیقه 36 ، حرکت خوب شاهین ویتس ، میلاد دریانوردی از کنار محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با ضربه پای راست دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی مساوی شود. پرسپولیس سپس اقدام به حمله کرد اما نتوانست نیمه اول را با تساوی به پایان برساند.

803

با شروع نیمه دوم پرسپولیس بازی را دوباره با حمله آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی سعی کرد دروازه را باز کند اما قرمزها توسط دفاع خوب شاهین بندر امیری گیر افتادند. در دقیقه 49 پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و سپس مهدی با ارسال ترابی موقعیت خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد اما ضربه سر بازیکن توسط مدافع برگشت داده شد. در دقیقه 59 مهدی ترابی پا به محوطه جریمه پرسپولیس گذاشت اما ضربه این بازیکن به دروازه نرسید. در دقیقه 62 و روی ارسال احسان پهلوان از سمت چپ ، نوراللهی شاهین بندر با ضربه سر امیری دروازه را باز کرد. وحید امیری در دقیقه 78 با مدافع شاهین برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ترابی از این موقعیت برای زدن گل سوم تیمش استفاده کرد. در دقیقه 86 روی یک پاس عمقی ، مهدی عبدی شاهین یکی از دروازه بان خود را در اختیار داشت و توانست با ضربه پای راست دروازه تیم را باز کند. بعد از صعود یحیی گل محمدی از بوشر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اتفاق خاصی رخ نداد.

داور: روح الله شریفی

کمک می کند: محمد راهی و حمیدرضا افشان

کارت زرد: محمدرضا میامادی توسط شاهین بندر عامری

ترکیب شاهین بندر عامری: غلامرضا سارتلیان ، محمدرضا میدمای ، محمد احمدلو ، حسن خلیلی ، محمد رهاور ، امیر ابی (55- قرغلو) ، میلاد داریانواردی (70- الیاس صابری) ، صادق مرادزاد اباحهیهنه مساحید ، مشید.

سرمربی: رضا نظرزاده

ترکیب پرسپولیس تهران؛ مهدی ترابی) ، عیسی الکثیر (81 مهدی مهدیقانی) و مهدی عبدی.

سرمربی: یحیی گل محمدی

دکمه بازگشت به بالا