حوادث

ضرورت ایجاد مراکز درمانی ناجا بر اساس نیاز استان‌ها

فرمانده ناجا گفت که تقویت توانایی نیروهای مسلح در مناطق مختلف به نفع جامعه است. .

به گزارش مخبران ، سردار حسین اشتری است به مناسبت گرامیداشت حضرتیناب (س) و روز پرستار ، امام راحل ، شهید هشت سال دفاع مقدس ، ضمن گرامیداشت برتری پرستاران از طریق کنفرانس ویدئویی با روسای بیمارستان های ناجا ، پزشکان ، پرستاران و کادر پزشکی ، در بزرگداشت پرستاران با گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان ناجا ولی عصر (عج) حضور یافت. در حراست از حرم و حریم نظم و امنیت ، به ویژه شهید “حاج قاسم سلیمانی” ، اظهار داشت: یاد و مقام شهدای “پاسدار” را گرامی می داریم. برای شما آرزوی زندگی طولانی با مقام معظم رهبری ، برکت و سلامتی داریم.

وی با اشاره به نامگذاری نامگذاری روز پرستار با فرمانده پلیس حضرت در تیناب (س) ، اظهار داشت: از زمان گسترش ویروس کرونا در کشور ، ما “ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی” ، “ina genab war” خدمات را به بیماران و مراقبت های بهداشتی در خط مقدم ارائه می دهیم. جامعه نقش دارد.

اشتری با اشاره به فرمایشات روز گذشته و روز رهبر پرستار ، گفت: “ما خدا را به خاطر وجود چنین رهبری فرزانه که همیشه سپاسگزار خادمان نظام اسلامی و ملت ایران اسلامی است شکر می کنیم.” اقدامات خردمندانه معظم له همیشه راه همه ما بوده است و امروز به لطف فرمانده معظم کل قوا تصمیم داریم با حضور در بیمارستان نازای ولی عصر (عج) و کنفرانس ویدیویی با 9 بیمارستان ناجا از جامعه قدردانی کنیم. اجازه دهید ما پزشکی ، پرستاری ، کادر پزشکی و متخصصان مراقبت های بهداشتی را اعلام کنیم و بگوییم ، “ما از فداکاری متخصصان مراقبت های بهداشتی قدردانی می کنیم.

فرمانده NAZA با اشاره به نقش نهادهای مسئول مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: پس از شیوع ویروس کرونا ، نقش بی بدیل جامعه پزشکی ، پرستاری و درمانی را در حفظ سلامت جامعه شاهد و شاهد بوده ایم. در این بین ، نیروهای مسلح نیز با پرسنل پزشکی و پزشکی کشور نقش داشته اند و قطعاً تا ریشه کن کردن ویروس کرونا ویران شده و همچنین همدردی کارکنان مراقبت های بهداشتی تسلیم نخواهند شد.

وی با اشاره به توانمندی های پزشکی نازا از جمله 9 بیمارستان و کلینیک پلیس در سراسر کشور اظهار داشت: این روزها مانند گذشته شاهد تلاش های مستمر و جمع آوری نیروهایی هستیم که در بیمارستان ها و مراکز مشغول به کار هستند. ما نئو درمانگران و “محافظان” بهداشتی در این زمینه هستیم.

اشتری با اشاره به آمار مشتری در مراکز درمانی و بیمارستان های ناجا اظهار داشت: در ارائه خدمات به مشتریان و بیماران ، ما از نظر سازمانی به طور مستقل کار کرده ایم. توانایی های پزشکی ناجا نه تنها در خدمت نیروی انتظامی و خانواده های آنها نیست ، بلکه در آمار مشتری و ارائه خدمات نیز وجود دارد. این حق تصدیق می شود. من به ویژه از همه کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا در سراسر کشور که “ایثار” و “فداکاری” خود را نشان داده اند و بار دیگر در خدمت مردم در روزهای حساس شیوع ویروس کرونا هستند ، تشکر می کنم. چندین مدافع بهداشت با محافظت از سلامت جامعه به شهادت رسیده اند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر لزوم تقویت تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا خاطرنشان کرد: تحت هر شرایطی ، مراقبت های بهداشتی کارکنان ناجا در اولویت است و در طول اجرای مأموریت ها ، مطلوب ترین و به روزترین امکانات باید در اختیار کارکنان قرار گیرد. تقویت بیشتر مرکز پزشکی نازا از نظر تجهیزات برای بهبود و دستیابی به سطح رضایت مردم ضروری است.

همانطور که تأکید کردیم ، اشتری گفت که مراکز آموزشی ناسا باید در زمینه دانش “مرجع” باشند ، بیمارستانها و مراکز درمانی انتظامی نیز “عالی” بوده و افراد متخصص بیشتری را استخدام و به کار گیرند. به این معنا که.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس “حافظ امنیت” هستند ، یادآور شد: نیروهایی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی نجدا برای محافظت از “ایمنی” و “سلامت” مردم و جامعه کار می کنند ، جان خود را در دو جبهه فدا می کنند و من از تلاش های شخصی آنها تقدیر می کنم. من این یکی را دوست داشتم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار “حسین اشتری” قبل از سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی سردار دکتر “محمد رضا حسینی” – معاون بهداد ناجا – گزارشی از اقدامات عمده انجام شده ارائه داد و برخی از پرستاران نظرات و نظرات خود را از طرف سایر کادر پزشکی بیمارستانهای ناجا بیان کردند. در این جلسه از تعدادی از پرستاران بیمارستان ولی عصر ناجا با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا