ورزشی

طارمی: سال ۲۰۲۲ برای من عالی بود/ می‌خواهیم در لیگ قهرمانان کار بزرگی کنیم

مهدی طارمی سال 2022 را سال بسیار خوبی برای خود توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که در آینده بهتر از گذشته شود.

به گزارش مخبران و به نقل از اوجوگو، سال 2022 برای مهدی طارمی “سال فوق العاده ای” است. طارمی امسال دو بار برای پورتو گلزنی کرد و در جام جهانی قطر حضور داشت.

او در ابتدا گفت: «در واقع، این بهترین سال دوران حرفه‌ای من بوده است. بی نظیر بود. حالا می خواهم این سطح را حفظ کنم و در سال جدید بدرخشم. بودن در کنار بازیکنان بزرگ بسیار خوب است و این به من انگیزه زیادی نه تنها برای سال 2023 بلکه برای سال 2024 و بعد از آن می دهد.

طارمی درباره سال قبل گفت: سالی پر از لحظات عالی بود. من توانستم در جام جهانی شرکت کنم که با پورتو در ورزشگاه دالوز و در خانه رقیبمان بنفیکا قهرمان شدم.

طارمی در جام جهانی قطر در مرحله گروهی دو گل به ثمر رساند. این بازیکن ایرانی برای پورتو در این فصل در 23 بازی 18 گل و 7 پاس گل به ثبت رسانده است. مهاجم 30 ساله معتقد است پورتو می تواند در فصل جاری لیگ قهرمانان “کار مثبت” انجام دهد.

ستاره ایرانی افزود: من همیشه بهترین عملکردی را که دارم در زمین نشان می دهم. این را می توانم تضمین کنم. تیم ما کیفیت زیادی دارد و فکر می کنم می توانیم در لیگ قهرمانان کار مثبتی انجام دهیم. بزار ببینیم چی میشه. خیلی سخت است زیرا می دانیم رقابت بسیار سختی است اما ما تمام تلاش خود را می کنیم. امیدوارم امسال در لیگ قهرمانان نتیجه خوبی بگیریم.

پس از اولین شکست بنفیکا در لیگ، پورتو فاصله خود با این تیم را به 5 امتیاز کاهش داد. طارمی آرزوی قهرمانی دوم را دارد. بازیکن ایرانی در این خصوص گفت: هنوز 20 مسابقه تا پایان باقی مانده است. مهمترین چیز کاری است که ما در پورتو انجام می دهیم و این یعنی تمام تلاش خود را برای پیروزی در هر بازی انجام دهیم. ما منتظر خواهیم بود تا ببینیم تیم های دیگر چه می کنند، اما مهم ترین چیز این است که همانطور که گفتم، همه چیزهایی را که داریم در هر بازی به کار می گیریم و همیشه به پیروزی فکر می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا