اقتصادی

طراحی و نصب اولین دکانتر سانترفیوژ واحدهای پلیمری صنعت پتروشیمی

برای اولین بار در کشور طراحی، ساخت و نصب دکانتر سانتریفیوژ در واحد S-PVC ایران و یکی از شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری به سفارش پتروشیمی اروند انجام شد. دانشگاه تربیوت مودرس

به گزارش مخبران، کیوان فدایی مدیر بازرگانی شرکت دانش آلبانی با اعلام این خبر گفت: در گذشته طراحی و ساخت کانتر سانتریفیوژ در این شرکت به سفارش سایر شرکت های پتروشیمی و صنعت نفت انجام می شد که وجود دارد.

بابیونه با بیان اینکه باید در طراحی و استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا دقت کرد، اضافه کرد: تولید، طراحی و ساخت این تجهیزات حساس و مهم در فرآیند ساخت پتروشیمی ها بر اساس آخرین استانداردهای طراحی و ساخت این تجهیزات است.

فدایی با اشاره به اعلام سال، گفت: از ابتدای سال عنوان تولیدی، دانش بنیان و اشتغال زایی را به خود اختصاص داده است و وضعیت عملکردی این ابزار از لحاظ عملکردی کاملا مطلوب گزارش شده است. برای دستیابی به کارایی مطلوب

به گزارش دانشگاه تربیت مدرس، دانشبانیان مدیر بازرگانی این شرکت ادامه داد: با این قابلیت، طراحی و ساخت تجهیزات پیش از این در انحصار دو کشور اروپایی بود و پس از اعمال محدودیت های پسا برزام، شرکت ها درخواست آن را کردند. استفاده مورد نیاز از این تجهیزات مشکل زا بوده و بر اساس توانمندی ها و سوابق این شرکت و درخواست شرکت پتروشیمی اروند، طراحی و ساخت این تجهیزات بر اساس دانش فنی و تخصص شرکت ما صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا