استان ها

طرح “کاشت نهال، میراث ماندگار” درآمل اجرایی شد

مخبران/مازندران پویش مردمی طرح “کاشت نهال، میراث ماندگار” در راستای توسعه فضای سبزشهری به ابتکار سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری آمل وبا حضور واستقبال پرشور گروه‌های مردمی دراین شهر اجرایی شد.

دراجرای این طرح که هفدهم هرماه اجرا خواهد شد، درگام نخست گروه‌های مردمی بیش از ۵۰ اصله نهال‌های مختلف جنگلی ومیوه‌ای درپارک دهکده طلایی کاشتند.

شرکت کنندگان دراین پویش عمومی، با نهال‌هایی اهدایی از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری آمل به یاد درگذشتگان شان نهال کاشتند و پس از آن توسط سازمان پلاک مخصوص یادبود به نهال وصل خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری آمل در این باره گفت: درپی فراخوان منتشر شده از سوی سازمان برای این طرح عمومی، خوشبختانه درگام نخست شهروندان استقبال خوبی داشتند وبا همراهی شهروندان قصد داریم این طرح را درفضای شهری آمل توسعه دهیم.

حسن مهدوی‌فر، افزود: دراجرای این طرح و پویش مردمی، روز هفدهم هرماه، در یک پارک سطح شهر آمل با اعلام قبلی که ساعت و مکان دقیق آن مشخص خواهد شد، به شهروندان برای کاشت نهال اطلاع داده می‌شود.

طرح "کاشت نهال، میراث ماندگار" درآمل اجرایی شد

وی افزود: دراجرای این طرح که به بهانه‌های” سالروز تولد، زنده نگه داشتن یاد درگذشتگان، سبزنگه داشتن پیمان زندگی و پاسداشت یاد انسان‌های ارزشمند ” در سطح شهرستان آمل نهال کاشته خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری آمل با بیان اینکه کاشت نهال به هرمناسبتی برای توسعه فضای سبزشهری و احیای طبیعت ارزشمند است، تصریح کرد: با اجرای این طرح موجب می‌شود تا هر کدام از ما سرپرستی یک درخت را که کاشتیم برعهده بگیریم و اجازه ندهیم کسی درختان را تخریب کند و این سبب توجه بیشتر ومراقب از فضای سبز محیط شهری خواهد شد.

درشهر بیش از ۳۰۰هزار نفری آمل بیش از۵۰ پارک عمومی ومحله‌ای وجود دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا