عمومیمطالب برتر

عملکرد دیزل ژنراتور ولوو

در صورت قطع برق می توانید برای نگهداری از کولر، سیستم گرمایشی، پمپ آب، وای فای، تلویزیون، چراغ ها و وسایل خیابانی خود یک خانه خورشیدی خریداری کنید. و در جایی که برق فراوان و طولانی است، موتورهای دیزلی برای خانه ضروری هستند.
نکات ایمنی دیزل ژنراتور
در حالی که رعد و برق می تواند در طول و بعد از آب و هوای شدید نجات دهنده باشد، اما اگر اقدامات احتیاطی را انجام ندهید می تواند خطرناک باشد. مردم تمایل به خرید دیزل ژنراتور زمانی دارند که برق در هنگام طوفان یا آب و هوای بد قطع شود. در این مرحله و کار با چراغ قوه ها، با عجله برای تنظیم قدرت، می توانند مراحل ایمنی مهم در فرآیند راه اندازی را نادیده بگیرند. سالانه ده ها نفر بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن (CO) ناشی از ژنراتور جان خود را از دست می دهند.
خرید دیزل ژنراتور در کاشانی
ما نمی خواهیم شما – یا هر کسی که به دیزل ژنراتور متکی است – یکی از این افراد باشید. همیشه دیزل ژنراتور را در فضای باز، حداقل 6 متر دورتر از خانه، با اگزوز دیزل ژنراتور دور از خانه کار کنید. و قبل از روشن کردن ژنراتور، مطمئن شوید که خانه شما به آشکارسازهای مونوکسید کربن فعال در خارج از اتاق خواب و در تمام سطوح خانه مجهز است.
در ادامه به بررسی دیزل ژنراتور ولوو و دیزل ژنراتور بادوین می پردازیم.
عملکرد دیزل ژنراتور ولوو
دستاوردهای ولوو دیزل ژنراتور
برای آزمایش ژنراتور، مهندسان حرفه‌ای هر مدل موتور دیزلی ولوو را با چندین لوازم ضروری که ممکن است بخواهید در هنگام قطع برق از آنها استفاده کنید، مانند بخاری، یخچال یا تهویه مطبوع پنجره‌ای، بارگیری کردند. آنها اطمینان حاصل می کنند که موتور دیزل در برابر باری که وعده می دهد و همچنین می گذارد مقاومت می کند.
نماینده ولوو دیزل در ایران
وقتی ولتاژ ناگهانی افزایش می یابد چه اتفاقی می افتد، برای مثال اگر کمپرسور یخچال شما با نزدیک شدن به ظرفیت دیزل ژنراتور متوقف شود چه اتفاقی می افتد. بهترین مدل‌ها، مانند دیزل ژنراتور ولوو، سرعت آن را کاهش می‌دهند، در حالی که بقیه ممکن است متوقف شوند. کارشناسان همچنین سهولت جابجایی و استفاده از دیزل ژنراتور ولوو و همچنین کارایی آن از بنزین و مدت زمان کارکرد دیزل ژنراتور ولوو روی یک مخزن را در نظر می گیرند.
اولویت های دیزل ژنراتور ولوو
دیزل ژنراتورهای ولوو بر اساس توان خروجی که بر حسب وات اندازه گیری می شود فروخته می شوند. مقدار انرژی که آنها ارائه می کنند تعیین می کند که چند وسیله الکترونیکی و لوازم خانگی را می توانید همزمان کار کنید. این عدد برای یک خانه معمولی حدود 5000 وات است.
تحویل نیرو و کیفیت تعیین کننده میزان عملکرد دیزل ژنراتورهای ولوو است. یک ژنراتور با کارایی بالا با مشکلات منبع تغذیه یا کیفیت ممکن است مدار را در حین خاموش شدن قطع کند یا قطع کند.
لیستی از چیزهایی که نمی خواهید ضعیف باشید تهیه کنید، سپس موارد بیشتری را به نقطه شیرین اضافه کنید. اعداد تقریبی برای لوازم عمومی:
Puaisa: 600 وات
FIFA: 750 C 1500 وات
ظرفیت حرارتی: 1500 وات
کولر پنجره: 1000 وات
لامپ: 5 تا 80 وات (هر لامپ)
کامپیوتر: 60 تا 300 وات
نوع دیزل ژنراتور بالدوین
دیزل ژنراتور خانگی Bedwin Standby به طور دائم نصب شده است، می تواند با گاز طبیعی یا پروپان کار کند و می تواند به طور خودکار در هنگام قطع برق شروع به کار کند. دیزل ژنراتورها و اینورترهای قابل حمل Bedwin قابل حمل بوده و در سایزهای مختلف تولید می شوند.
برخی از انواع موتورهای دیزل Badwin برای حمل و نقل مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر در حفظ دارایی های شما به عنوان منبع تغذیه پشتیبان بهتر هستند. و یک نیروگاه قابل حمل باتری بزرگی است که در صورت نیاز نیرو را ذخیره می کند، تنها گزینه برای کسانی که می گویند در یک آپارتمان زندگی می کنند و هیچ راهی برای راه اندازی موتور دیزل Badwin در بیرون وجود ندارد.
دستگاه بادوین برای استفاده خانگی آماده است
• این مجموعه دیزل ژنراتور Baudwin گرانترین است و باید توسط متخصص نصب شود (بنابراین هزینه نیروی کار را در نظر بگیرید). یک برقکار باتجربه می تواند در مورد مجوزهای شهری یا شهرداری، محدودیت های صوتی و مکان مناسب کمک کند.
• در صورت قطع برق، ژنراتور Badwin به طور خودکار روشن می شود و معمولاً برق بیشتری نسبت به سایر گزینه ها تولید می کند.
• دیزل ژنراتورهای Bedwin مشکلات را خود تشخیص می دهند و در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری به شما اطلاع می دهند. برخی حتی این کار را با شما یا فروشنده شما از طریق ایمیل یا پیامک انجام می دهند.
دیزل ژنراتور قابل حمل بادوین
• این مجموعه دیزل ژنراتور Badwin نسبت به ژنراتورهای آماده به کار خانگی قیمت کمتری دارند.
• می توانید از دیزل ژنراتور قابل حمل Badwin در هر نقطه از ملک خود یا خارج از آن استفاده کنید – اما هرگز از دیزل ژنراتور قابل حمل Badwin در داخل خانه استفاده نکنید.
این دیزل ژنراتورهای قابل حمل Badwin می توانند به سرعت سطوح کشنده مونوکسید کربن تولید کنند. همیشه از یک ژنراتور قابل حمل حداقل 20 فوت دورتر از خانه و وسایلی مانند کندانسور هوای مرکزی یا AC پنجره استفاده کنید و دود را از خانه یا هر ساختمانی از جمله خانه همسایه ها خارج کنید.
• در صورت بارندگی، پوشش موتور الکتریکی بادوین را با چتری که برای مدل خاص شما طراحی شده محافظت کنید.
فناوری جدید ایمنی برای دیزل ژنراتورهای قابل حمل
برای کاهش خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، بسیاری از دیزل ژنراتورهای جدید دارای یک حسگر داخلی هستند که در صورت افزایش سطح خطرناک CO2 در یک فضای بسته، به طور خودکار خاموش می شود. برخی از دیزل ژنراتورها نیز موتورهایی دارند که در وهله اول دی اکسید کربن کمتری منتشر می کنند.
حتی اگر ژنراتور شما دارای این ویژگی بالقوه نجات دهنده باشد، توصیه می کنیم دستورالعمل های ایمنی مصرف کننده را دنبال کنید.

دکمه بازگشت به بالا