اقتصادی

عوارض خروج از کشور در سال آینده ۴٠٠ هزار تومان خواهد بود

سخنگوی کمیسیون لایحه بودجه 141 از تصویب کمیسیون برای تعیین تعرفه های 400000 تومانی برای خروج از کشور برای مسافران در سال آینده خبر داد.

رحیم با اشاره به تایید اخیر مخبران از کمیسیون تلفیق ، اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق ، فعالیت های هنری مانند نشریات و مواد آموزشی و بازیگری فقط در سال آینده از پرداخت مالیات 500 میلیون تومانی معاف هستند. (131) با نرخ مالیات دریافت می شود.

وی اظهار داشت: طبق کمیسیون مشترک وزارت نفت و امور داخلی ، ساخت ایستگاه ها و زیرساخت های ایمن برای استفاده قانونی از گاز مایع (LPG) در ناوگان حمل و نقل ، با کمک بخش های خصوصی و دولتی ، در اولویت ناوگان عمومی و بار است. تن در سال. وزارتخانه های پیشنهادی این امکان را دارند که بتوانند گاز طبیعی مایع را از کشورهای دیگر یا از طریق شرکت های تابعه از شرکت ملی نفت ایران یا سایر شرکت های تابعه وزارت نفت خریداری کنند تا برابر با گاز مایع خریداری شده یا خالص شده از منابع فوق باشند. آنها روغن گازوئیل یا بنزین صادر می کنند و درآمد حاصل را به حساب شرکت وابسته آن وزارتخانه واریز می کنند.

نماینده مردم آباده در مجلس ادامه داد: تعرفه مصرف آب واحدهای این شهرک ها با تصویب کمیسیون مشترک و برای حمایت از سرمایه گذاری در شهرک های کشاورزی در سال آینده با نرخ مصوب فعالیت های کشاورزی محاسبه می شود. پرداخت هزینه نظارت به موجب ماده 33 قانون توزیع عادلانه آب در سال 1987 معاف است.

جارع یادآور شد: براساس تصمیم کمیسیون مشترک ، وزارت دفاع و نیروهای مسلح ممکن است بودجه وزارت خارجه را از دعاوی بین المللی برای تسویه بدهی و تأمین حداکثر 200000 میلیارد واقعیت تأمین کنند.

وی اظهار داشت: دادگستری فروش دارایی های مازاد و فرسوده خود را تا سقف 20 هزار میلیارد واقعیت مجاز اعلام كرده است و پس از واریز آن به خزانه ، درآمد حاصل از فروش صرف خرید ، ساخت ، تكمیل و تجهیز این ساختمانهای انرژی می شود.

به گفته زارع ، تعداد مسافران خروج از کشور در سال آینده 400000 تومان تعیین شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: سال بعد دولت موظف شد 2 میلیون تن قیر نفت خام از بازار سهام به قیمت FOB خلیج فارس برای حفاری راه های فرعی و روستایی و همچنین راه های اصلی و بزرگراه های فرعی اختصاص دهد. بر این اساس ، 20 درصد از این میزان قیر برای لایروبی راه های فرعی و روستایی و راه های اصلی ، بزرگراه های فرعی و شهرک های صنعتی ، عشایری و همسایه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد.

وی گفت: 16 درصد به منظور راه سازی و بهسازی روستاها و اجرای پروژه های مشترک با سازمانهای محلی و روستایی برای سازمانهای روستایی ، 16 درصد برای استفاده از پایگاهها و ایستگاههای بازرسی و راههای بین حوزه ها برای تجهیز سپاه ، 15 درصد برای نوسازی مدارس و دانشگاه ها و 4 درصد برای بیابان زدایی و به عملیات آب پاش خاک اختصاص داده شده است.

جارع خاطرنشان کرد: طبق تصمیم کمیسیون مشترک ، همه دولت ها موظفند با جلوگیری و تغییر در کاربری زمین های کشاورزی و پارک ها و مقابله با پدیده استفاده از زمین و ساخت و سازهای غیرقانونی ، ماده 99 قانون شهرداری را با اصلاحات و اضافات بعدی تصویب کنند. در حالی که همه فرمانداران به طور فعال با ساخت و سازهای غیرمجاز در خارج از محدوده شهر سر و کار دارند ، کلیه جرایم ساختمانی باید در خزانه عمومی به خزانه داری کل کشور واریز شود ، و در نتیجه طرح های اصلی باید با بررسی درآمدهای حداکثر 8000 میلیارد واقعی تهیه شود. و اجرای پروژه های آزمایشی و بهسازی روستاها.

نمایندگان پارلمان آبادان نیز گفتند: براساس مصوبه کمیسیون ، وظیفه انتقال و تعویض پلاک 200 تا 200 میلیون تومان و 300 هزار تومان برای خودروهای بالای 200 میلیون تومان ، اختلاف 100 درصد تعیین شده است. نیروی پلیس تعیین می شود و قیمت خودرو براساس لیست قیمت اعلام شده توسط سازمان امور مالیاتی تعیین می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا