بین الملل

عکس | جزئیات پهپادی که آماده ورود به ارتش آمریکا است!

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینبخشی از طرح استفاده از پهپادها برای کمک های پزشکی، به نام Crimson، شامل انداختن هواپیماهای بدون سرنشین در سناریوی تلفات جمعی برای شبیه سازی کمک های پزشکی برای پزشکان صحرایی است.

ناتان فیشر، رئیس بخش رباتیک پزشکی و سیستم‌های خودمختار در مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور و فناوری پیشرفته ارتش ایالات متحده، در بیانیه‌ای گفت: کریسمن پروژه‌ای است که از یک سیستم هوایی بدون سرنشین معمولی استفاده می‌کند و آن را برای پشتیبانی از یک مأموریت پزشکی تطبیق می‌دهد. هنگامی که تخلیه مجروحان یک گزینه نیست، از مراقبت های پزشکی پشتیبانی می کند. این دستگاه می تواند خون و سایر موارد حیاتی را در یک واحد سردخانه سردخانه ای خودگردان جمع آوری کند و آنها را با رزمندگان مجروح به پزشکان در میدان حمل کند.”

عکس جزئیات یک پهپاد آماده ورود به ارتش آمریکا!

در سال 2015، محققان برای اولین بار نشان دادند که پهپادها می توانند خون را با موفقیت تحویل دهند. خون به عنوان یک کالا بسیار منطقی است، زیرا مقادیر کم می تواند جان انسان ها را نجات دهد و پهپادها می توانند در صورت لزوم محموله های کوچک را به سرعت حمل کنند.

برای پروژه کریمسون، ارتش ایالات متحده از FVR-90، یک پهپاد عمودی برخاست و فرود استفاده کرد. دو برآمدگی متصل به بال های پهپاد هر کدام دارای دو روتور هستند که به FVR-90 اجازه می دهد مانند یک کوادکوپتر بلند شود و فرود بیاید. در حین پرواز، FVR-90 مانند یک هواپیمای بال ثابت، با ملخ رو به جلو و طول بال های آن بیش از 15 فوت پرواز می کند، که امکان پرواز طولانی مدت کارآمد تا 16 ساعت را فراهم می کند. FVR-90 با سرعت 74 مایل در ساعت بالا می رود، اما می تواند 10 پوند محموله را زیر بال های خود حمل کند و آماده رها کردن و تحویل باشد.

227227

دکمه بازگشت به بالا