علمی و پزشکی

عکس | عربستان سعودی برای بنا کردن این شهر 8 میلیارد دلار هزینه می‌کند!

پیرپائولو لازارینی با طرح های جاه طلبانه بیگانه نیست، اما آخرین کانسپت او کشتی غول پیکری را نشان می دهد که احتمالاً با آنچه از کشتی ها انتظار دارید متفاوت است. این کشتی به شکل یک لاک پشت غول پیکر به شکل یک شهر متحرک طراحی شده است پانگوس این سازه به عنوان بزرگترین سازه شناور جهان شناخته می شود و ممکن است در عربستان سعودی واقع شده باشد.

لازارینی که از Pangos به عنوان یک تراش تراش یاد می کند، می گوید که نام خود را گرفته است “پانگه آ” یک ابرقاره است الهامی که صدها میلیون سال پیش روی این سیاره وجود داشت. این کشتی بزرگ احتمالاً ابعادی در حدود 550*610 متر خواهد داشت

عکس عربستان برای ساخت این شهر ۸ میلیارد دلار هزینه کرد!

بدنه این کشتی فولاد قابل ساخت و میزبانی است حداکثر 60 هزار نفر “Pangeus” شامل هتل ها، مراکز خرید، پارک ها، فرودگاه ها و بنادر متعدد، ویلاهای لوکس و هر چیزی که برای حفظ یک جامعه شناور نیاز است خواهد بود.

عکس عربستان برای ساخت این شهر ۸ میلیارد دلار هزینه کرد!

شهر شناور پانگوس قدرت خود را از کجا می گیرد؟

کشتی با این اندازه به قدرت زیادی برای حرکت نیاز دارد و لازارینی همچنین موتورهای پیشرفته HTS یا «ابررسانا با دمای بالا» را در نظر گرفت. هر موتور الکتریکی می تواند این کار را انجام دهد 16800 اسب بخار ایجاد قدرت و سرعت حرکت به 9.2 کیلومتر در ساعت می رسد.

عکس عربستان برای ساخت این شهر ۸ میلیارد دلار هزینه کرد!

برق مورد نیاز شهر توسط پنل های خورشیدی و ساختارهای باله مانند انرژی این کشتی با دریافت انرژی اقیانوس و تبدیل آن به اشکال مختلف از طریق نوعی سیستم تولید انرژی موجی تامین می شود. لازارینی هزینه ساخت این شهر شناور را پیش بینی کرد.

او هزینه ساخت این کشتی را تقریباً تخمین می زند 8 میلیارد دلار به زودی طرح جمع آوری کمک های مالی برای اجرای این طرح آغاز خواهد شد. لازارینی می گوید برای استفاده از Pangais به یک کارخانه کشتی سازی جدید نیاز است و عربستان سعودی بهترین گزینه برای ساخت این تاسیسات است. با توجه به اینکه عربستان پروژه بلندپروازانه دیگری به نام The Line را راه اندازی کرده است، شاید این پروژه در این کشور مورد استقبال قرار گیرد.

227227

دکمه بازگشت به بالا