استان ها

فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی بازگشایی شد

به گزارش مخبران آنلاین: مهدی کاز کازین سخنگوی این سازمان اعلام کرد که آنجالی فاز تجارت آزاد و گردشگری را برای گردشگران بازگشایی می کند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اعلام وضعیت ستاد ملی تاج و ارتباطات ستاد ضد تاج در منطقه ، با اشاره به وضعیت نارنجی منطقه اظهار داشت: در شرایط نارنجی ، آنها احتمالاً خدمات ارائه می دهند. دروازه های تجارت و جهانگردی تا ساعت 18:00 روزهای شنبه و یکشنبه ، 20 و 19 دسامبر باز است و اصناف فرصت فعالیت دارند.
وی بابیان اینکه مجتمع های تجاری منطقه طبق روال کارکنان ملی که با بیماری عروق کرونا ویروس برخورد می کنند از روز دوشنبه اول ژانویه فعالیت های عادی خود را از سر می گیرند. سالم.
سخنگوی سازمان منطقه آزاد انجالی گفت: علاوه بر مراکز تجاری و مناطق تفریحی در مرحله تجارت و گردشگری منطقه ، مرکز پلاک منطقه آماده خدمت رسانی به مشتری است.
به دلیل سرخی شدن شرایط کرونا ویروس قلب بندرانجلی ، رعایت بهداشت و سلامت گردشگران و فعالان اقتصادی به مدت پنج روز جهت اعمال محدودیت های ناشی از تغییر وضعیت منطقه و مرحله بازرگانی و گردشگری قابل توجه است. این مرحله بسته شد

48

دکمه بازگشت به بالا