علمی و پزشکی

قوانین جدید کشورها برای شبکه های اجتماعی/ بزرگ ترین رصد اینترنتی جهان در کجاست؟

با این حال ، در سراسر جهان ، کشورها محدودیت ها و محدودیت هایی در فعالیت پیام رسان های غیر بومی دارند ، در غیر این صورت باید از آنها پیروی کنید ، در غیر این صورت مجوز کار در این کشورها توسط مسنجر سلب می شود ، نمونه بارز آن Facebook در رسانه های ترکیه است . اما ، امروز ، هنگام بررسی مسئله ترکیه ، ما به قوانین برخی از کشورها برای پیام رسان ها متوسل می شویم.

ترکیه – انتصاب نماینده قانونی

در چند روز گذشته ، فیس بوک اعلام کرده است که از قانونی تصویب شده توسط پارلمان ترکیه پیروی می کند که به دنبال تنظیم بیشتر شبکه های اجتماعی است. به گزارش یورونیوز ، غول آمریکایی بدین ترتیب تسلیم ترکیه شده است و این قانون به جای داشتن نمایندگان قانونی در این کشور ، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی خارجی را ملزم به تصمیم گیری در زمینه انتشار دادگستری در ترکیه می کند. هر چیزی. افسران این کشور را از مجامع خود حذف کنند. این حرکت همچنین شامل یک شبکه اجتماعی Instagram متعلق به فیس بوک است. البته هنوز توییتر تحت این قانون قرار نگرفته است و ترکیه به عنوان اقدامی مجازاتی ، پیگرد توئیتر را برای پیگیری درآمد تبلیغات در این کشور ممنوع کرده است.

ایالات متحده آمریکا – بزرگترین رصدخانه اینترنتی جهان

اگرچه دولت آمریكا جریان آزاد اطلاعات و نقش اصلی خود را تأكید می كند ، اما در ناآرامی های اخیر و اخیر كنگره آمریكا ، شاهد محدودیت های شدیدی در شبکه های اجتماعی و گرفتن عکس از این حادثه با توجه به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه چهار عنصر قانون امنیت سایبری ایالات متحده در سراسر جهان بی نظیر است و علیه رسانه های اجتماعی در سراسر جهان است. ، جزئیات و زیرمجموعه های فضای مجازی نیز گنجانده شده است. بر اساس قانون امنیت سایبری ایالات متحده (2012) که شامل 15 شرط است ، در صورت تشخیص مغایرت با امنیت آمریکا ، هرگونه رفتاری در فضای مجازی قابل پیگرد قانونی است.

اتحادیه اروپا – غول های فنی زیر تیغ

اروپا قوانینی سختگیرانه برای مهار شبکه های اجتماعی دارد و هرکس آن را رعایت نکند مجازات های سنگینی در پیش رو دارد. مطابق حکم دادگاه یکی از این قوانین این است که هر پیامی که مقامات این کشورها غیرقانونی می دانند باید از سایت های شبکه های اجتماعی حذف شوند. دویچه وله در مورد قوانین جدید برای سیستم های بیش از 45 میلیون کاربر نوشت که این شبکه ها باید از انتشار محتوای غیر مجاز در شبکه های آنها جلوگیری کنند و در صورت لزوم IP افراد را برای مواجهه یا برخورد با آنها فراهم کنند. تهدیدهای تروریستی این کشورها در حال مرگ هستند. اخیراً سیاستمداران اروپایی خواستار حذف ارزهای رمزپایه شده در سایت های شبکه های اجتماعی برای مقابله با تهدیدات احتمالی تروریستی و نیز امکان مدیریت این پیام ها برای کشورهای اروپایی شده اند.

2323

دکمه بازگشت به بالا