قیمت روز سیم خاردار

چرا از سیم خاردار استفاده می کنیم ؟

بی سرآغاز بریم سراغ بحث اصلی

میدونید سیم خاردار چیه و چرا ازش کاربرد میشه ؟

حتما الی حالا بارها چشمتون بهش افتاده ولی این مطلبو بخونید ، اطلاعات بهتری میگیرید.

سیم خاردار چیست؟

سیم خاردار یکتا از کاربردی ترین اختراعات بشری است که توسط دو مخترع آمریکایی در سنه 1867 به ثبت رسید. لوسین بی اسمیت و کنت اوهایو نخستین کسانی هستند که در مقوله ساخت این فرآورده کار کرده اند. ایده اولیه این محصول با قصد بازداری از ورود دام ها به چراگاه ها کشاورزان شکل گرفته است. امروزه انواع سیم های خاردار با متریال مختلف و با اشکال گوناگون فرآوری شده و در سراسر عالم به کار گرفته می شود. کاربرد آن ها هر روز مفصل تر می شود که به جهت نیروی جلوگیری آن است. barbed wire مترادف کلمه سیم خاردار در زبان انگلیسی است. در لغت نامه واژگان انگلیسی این عبارت به این چهره معنی شده است:” نوعی سیم نرده فلزی، ساخته شده با لبه های تیز و یا نقاط مرتب شده در فواصل طول دودمان سیم”

قیمت سیم خاردار در سایت حصار امروزین الماس هر روز به روز می شود و  می توانید از آن دیدن کنید.

سیم خاردار بدست 2 مخترع آمریکایی به نام لوسین بی اسمیت و کنت اوهایو به ثبت واصله است . گرد از طریق هایی که برای برپایی حصار و بر قراری بهره‌گیری میکنند سیم خاردار هست که علاوه بر زیبایی که به محیط میدهد برای بازداری از ورود دام ها به مزرعه های کشاورزان نیز باره بهره‌گیری قرار میگیرد.

این فرآورده اولین بار بدست قوای پرتغالی در سنه 1895 باره کاربرد پیمان گرفت ولی پس از این جنگ این فرآورده خیلی محبوبت پیدا کرد و در جنگ هایی همچون جنگ وسط روسیه و ژاپن در سنه 1904 باره بهره‌گیری پیمان گرفت . بعد از آن در جنگ جهانی نخست نیز این فرآورده کاربرد زیادی داشت به طوری که متعلق به برای حفاظت اردوگاه های جنگی نیز کاربرد میشد در ضمن برای بارو بازداشتگاه ها – اردوگاه های شغل – ستاد های نظامی و … باره استفاده پیمان میگرفت .

به علت قیمت خوب و تاثیر مهمی که این فرآورده دارد پس از جنگ جهانی نخست محبوبیت زیادی پیدا کرد که اکنون یگانه از مهم ترین محصولات برای بارو کشی هست .

نکته ی قابل توجه این هست که این محصول گالوانیزه بوده در اصل بر پرتو نور خورشید یا باران و رطوبت رنگ خود را از دست نمیدهد و همانطور رنگ سفید نیز باقی میماند و به بافت آن نیز آسیبی نمیرسد.

سیم خاردارهایی که در کمپانی ها فرآوری میشود معمولا به 2 نوع خطی و گرد نیز تولید میشود که گونه خطی یا دودمان ای آن  که به چهره توپی نیز فروش میرود از 2 دودمان سیم به هم تنیده به ضخامت 2 الی 3 میلی متر نیز تولید میشود که معمولا 23 تا 25 کیلو وزن و هر توپ 150 تا 170 متر طول میدهد در اصل هر 1 کیلو 8 متر طول میدهد. سیم خاردار دست نویس اغلب برای مراکز نظامی و امنیتی نیز بهره‌گیری میشود. یگانه دیگر از مراکزی که از سیم خاردار دست نویس نیز استفاده میکنند باند فرودگاه ها هستند چون دوام و ماندگاری زیادی دارد و در مساوی شرایط محیطی آفت نمیبیند.

سیم خاردار

کاربردهای سیم خاردار

به طور خلاصه نیر یکبار دیگه استعمال های سیم خاردار خطی را اسم میبرم

 1 – دوام و درازا عمر بالا

2 – نصب کردن راحت و بدون دردسر

3 – برای حیوانات نیز مراحمت برپایی نمیکند

4 – بها پایین

سیم خاردار دست نویس نیز بیشتر روی زمین استعمال دارد در اصل برای زمین های زارع یا دیوار کشی روی زمین همانند باغ ها بهره‌گیری میشود.

نکته ای که باید در زمان خرید این محصول دقت و رعایت کنید وزن و کمپانی فرآوری کننده این محصول هست. این محصول حائز 2 نوع چینی و ایرانی هست که گونه چینی آن آنقدر کیفیت احسان ندارد اما نوع ایرانی آن زیاد کیفیت مناسبی دارد و از گالواینزه گرم نیز تولید میشود . اگر قصد حصارکشی و ایجاد امنیت دارین به دلیل کارآمد بودن و بها به صرفه سیم خاردرا دست نویس بهترین گزینه میتواند باشد که میتوانید جاسازی نصب کنید که نصب آن نیز خیلی راحت هست و هرکسی میتواند آن را نصب و کاربرد بکند.

منبع : https://hesarnovinalmas.com/product/barbed-wire/

 

دکمه بازگشت به بالا