استان ها

لزوم توجه به رشد و توسعه رشته های ورزشی و پرهیز از حواشی / متحول شدن کشتی استانها با فعالیت هیات ها و حمایت فدراسیون

به گزارش خبرگزاری بورنا گیلان؛ در ابتدای جلسه اسامی کاندیداهای مورد تأیید فدراسیون اعلام شد و یک نامزد (امیر رضیزاد) برنامه های خود را ارائه داد و 4 کاندیدای دیگر (شهرام چمنی ، هاسهانگ عباسقلی زاده ، رضا مدابی و اکبر نژاد قنبر) استعفا دادند.

پس از رای گیری ، گیلان با پیروزی در “امیر رضازاده” برای حداکثر چهار سال و کسب 17 از 18 رای ، به عنوان رئیس هیئت کشتی انتخاب شد.

عکس_2020-06-10_14-12-08

مریم باشی ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، با تأکید بر لزوم گفتگوی جامع هیئت های ورزشی برای توسعه و پیشرفت ورزش در استان ، گفت: “جلسه هیئت های ورزشی در موعد مقرر در اداره ورزش برگزار می شود و جوانان گیلان شرایط مساوی را برای همه هیئت های ورزشی ایجاد می کنند.

وی اظهار کرد: در دو سال گذشته اتفاقات خوب و بدی در کشتی گیلان رخ داده است و فوت 4 کشتی گیر جوان در گیلان در نوروز در سال 1998 یکی از ناگوارترین اتفاقات این رشته است.

وی با بیان اینکه ورزش باید از حواشی دور باشد گفت: در رشته کشتی فرنگی استان کمبود نقاط قوت مدیریتی وجود ندارد و امیدواریم رئیس جدید هیئت کشتی استان گیلان از این پس برنامه ها را عملی کند. مادون می تواند این زمینه را به موقعیت عالی خود برگرداند.

باشی با یادآوری قهرمانان و جانبازان کشتی گیلان ، گفت: “ما کشتی گیران بزرگی در استان داریم. آنها باعث افتخار ملی و بین المللی شده اند و ما امیدواریم با همدلی و همکاری بتوانیم رشته کشتی را در استان گسترش دهیم.”

وی اظهار داشت: حمایت ویژه ای از ساخت خانه کشتی در شهر رشت انجام می شود و به خواست خدا ایچ ، هیئت کشتی به گونه ای عمل خواهد کرد که گویی می خواهیم میزبان دوره های ملی در گیلان را ببینیم.

عکس_2020-06-10_14-12-18

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: توانایی کشتی در استان گیلان قابل توجه است و به دنبال تغییر کشتی در استان های فدراسیون است.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با مأموریت های استانی گفتگو بهتری داشته باشیم و آموزش ها و برنامه های ملی و بین المللی را انجام دهیم.

وی با تأکید بر انسجام هیئت ها و ستون های کشتی گیران ، اظهار داشت: اگر اختلاف سلیقه ای وجود داشته باشد ، باید کشتی را به توسعه و پیشرفت کشتی اختصاص داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع توسعه زیرساخت ها و ساخت کشتی سازی در دستور کار اتحادیه است.

عکس_2020-06-10_14-12-12

عکس_2020-06-10_14-12-13

عکس_2020-06-10_14-12-06

دکمه بازگشت به بالا