اقتصادی

لغو دائمی کارت هوشمند راننده اتوبوس خبرنگاران

کارت راننده راننده ای که باعث واژگونی اتوبوس توسط روزنامه نگار شد برای همیشه باطل شد و دیگر راننده مجاز به رانندگی در وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای نبود.

به گزارش مخبران ، فرهاد صالحیان گفت: در پی فاجعه اتوبوس حامل روزنامه نگاران در آذربایجان غربی ، دو فعال محترم رسانه (خبرگزاری های مخبران و ایرنا) در حوزه محیط زیست کشته شدند. 23 ژوئیه ، کمیسیون ماده 11 بررسی تخلفات رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای به روشی غیرمعمول در این موسسه صورت گرفت.

وی گفت: اعضای این کمیسیون با توجه به مفاد گزارش ، تخلفات کامل و غیرقابل گذشت از سوی رانندگان اتوبوس از جمله سوابق حمل و نقل و چک های قبل از سفر ، به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جاده ای صورت گرفته است. وی همچنین دستور داد کارت هوشمند راننده ، که باعث واژگونی خودرو شد ، به طور دائمی پس گرفته شود و راننده دیگر اجازه رانندگی در حمل و نقل عمومی جاده را نداشته باشد.

شایان ذکر است؛ روز گذشته ، یک اتوبوس اسکانیا که حامل چندین روزنامه نگار فعال محیط زیست بود ، ناتوانی راننده در کنترل یک وسیله نقلیه را از دست داد ، که متأسفانه منجر به یک حادثه دلخراش شد ، در آن دو نفر کشته و 21 نفر دیگر زخمی شدند.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن عرض تسلیت به خانواده های قربانیان حادثه ، اصحاب رسانه و مردم محترم ، زمینه فعالیت را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا