اقتصادی

لوازم آرایشی را قبل از خرید، آنلاین تست کنید

این شرکت دانش بنیان با حمایت 500 میلیون تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی اپلیکیشنی برای تست لوازم آرایشی بر روی گوشی های هوشمند قبل از خرید شده است.

به گزارش مخبرانپیام توحیدی، مدیرعامل شرکت دانش بانیان، درباره اپلیکیشن ساخت این شرکت گفت: شرکت ما بیش از یک دهه تجربه دارد و پروژه های مختلفی را با استفاده از به روزترین فناوری های روز دنیا انجام داده است. کسب کرده است. این برنامه برای ساخت لوازم آرایش با چک کردن گوشی طراحی و ساخته شده است.

وی گفت: این اپلیکیشن با کمک هوش مصنوعی و جدیدترین فناوری روز دنیا طراحی شده است و این بار به کاربران این امکان را می دهد تا با فعال کردن دوربین سلفی گوشی خود، عناصر آرایشی و بهداشتی را به صورت کاملا واقعی ببینند و در صورت پسند محصول، اقدام به خرید کنند. آن را فورا

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مدل مشابهی در محصول این شرکت در کشور وجود ندارد و گفت: توانستیم محصول خود را با هزینه کمتر و تیم بهتر تولید کنیم. ” تولید و فروش با قیمت کمتر نسبت به مدل آمریکایی. محصول ما قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی است.

توحیدی همچنین از صندوق نوآوری و شکوفایی برای تولید این محصول حمایت کرد و گفت: از تسهیلات نمونه اولیه صندوق نوآوری برای تولید این محصول به مبلغ 500 میلیون تومان استفاده کرده ایم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا