اجتماعی

مجازات اعدام محمد خضرنژاد به حبس تبدیل شد

محمد خضرنژاد که به دلیل اقدامات مجرمانه به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شده بود با ابراز ندامت و پشیمانی و تعهد بر حسن رفتار، مشمول عفو شده و با تخفیف مجازات حکم به حبس تبدیل شده است.

به گزارش مخبران به نقل از قوه قضاییه، طی روزهای گذشته رسانه‌های معاند با خبرسازی در حواشی پرونده فردی به نام خضرنژاد، سعی بر دست گرفتن فضای اطلاع رسانی در این زمینه دارند. خضرنژاد با اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شده بود که اخیرا با تخفیف مجازات از اعدام رهایی یافته و به حبس محکوم شده است.

ماموستا خضرنژاد، یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های ضد انقلاب به ویژه اینترنشنال و بی بی سی فارسی در ماه‌های اخیر بوده است. این رسانه‌ها با تکیه بر انتشار شایعات و طرح ادعاهای خلاف واقع تمام تلاش خود را برای جهت دار کردن پرونده قضایی این فرد به کار بسته‌اند. 

جریان ضد انقلاب و رسانه‌هایشان تلاش داشتند علی‌رغم واقعیت، این پرونده را به مسائل قومیتی و مذهبی گره بزنند و  یک پروژه اختلاف‌افکنانه جدید را کلید بزنند. 

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، خضرنژاد که به دلیل اقدامات مجرمانه به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شده بود با ابراز ندامت و پشیمانی و تعهد بر حسن رفتار، با درخواست عفو تخفیف مجازات حکم و همچنین متعاقب پیگیری تعدادی از علمای اهل سنت، مشمول عفو شده و با تخفیف مجازات حکم به حبس تبدیل شده است.
  
انتهای پیام

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا