علمی و پزشکی

محدودیت‌های کرونایی هفته آینده در تهران تمدید می‌شود

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کورنا در کلانشهر تهران هفته آینده اعلام کرد که تهران به اجرای تحریم ها ادامه خواهد داد.

فرمانده مرکز عملیات بیماری کرونال در کلانشهر تهران گفت: در 24 ساعت گذشته ، بیمارستان های تهران از 515 ثبت نام بیمار جدید با کرونا خبر می دهند. اطلاعات

به گفته وی ، شب گذشته 369 بیمار جدید در بخش های عمومی و 146 نفر در بخش های ویژه بیمارستان های تهران با تشخیص عروق ویروس کرونا بستری شده اند.

علی علی اضافه کرد: 8 درصد مراجعین در بخش های سرپایی مجبور بودند در بیمارستان بستری شوند و 480 بیمار در این مدت از بیمارستان ها مرخص شده اند.

وی با اشاره به تصمیمات اخیر در دفتر مرکزی کرنا ، گفت: “با هماهنگی دفتر استانداری تهران ، محدودیت ها در هفته آینده تمدید خواهد شد. محور اصلی این است که حداکثر یک سوم کارمندان و سازمان های موجود در تهران می توانند از حضور دوره ای استفاده کنند.” .

جولی یادآور شد: شرایط بیماری در تهران به طور قابل توجهی تغییر نکرده و از نظر طبقه بندی بیماری ، ریسک ، خطر بالا و قرمزی زیاد است ، بنابراین با هماهنگی دفتر کارشناسی ارشد تهران ، قرار است این تحریم ها از هفته آینده تمدید شود.

به گفته فرمانده قرارگاه تاج کاپیتول ، بخشنامه که به دستگاههای اجرایی گفته است ، شامل 16 گروه مختلف از گروههای پرخطر ، از جمله مادران باردار و شیرده با کودکان زیر 3 سال ، افراد بالای 65 سال و افراد مبتلا به بیماریهای زمینه ای است. مورد نظر و ترجیح داده شده از راه دور.

وی به همکاری خوب والدین و داوطلبان در اولین روز از آزمون پذیرش ملی مطابق با پروتکل های بهداشتی و ایمنی اشاره کرد و به سایر داوطلبان توصیه کرد که در آینده پروتکل های بهداشتی و ایمنی را در نظر بگیرند.

فرمانده قرارگاه تاج کاپیتول در پایان سخنان خود به کاندیداها و خانواده های آنها توصیه کرد که شیوع تاج را در نظر بگیرند و ادامه سفر و مشارکت را با صبر و شکیبایی پس از معاینه ورودی انجام دهند تا خطر بیماری وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا