علمی و پزشکی

محدودیت‌های کرونایی پایتخت شدیدتر می‌شود

فرمانده دفتر کنترل بیماری کرونا در شهر تهران با استناد به تعداد مراجعه کنندگان سرپایی و بستری در استان تهران ، از اعمال محدودیت های بیشتر از هفته آینده خبر داد.

به گزارش مخبران ، علیرضا جولی در مصاحبه مستقیم با بخش خبر ، تعداد کل بیماران بستری را 6 هزار و 65 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 1700 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 9 هزار و 700 بیمار به مراکز درمانی سرپایی ارجاع شده اند و سهم بیمارستان از کل مراجعه کنندگان به 820 بیمار جدید رسیده است که از این تعداد 163 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

فرمانده دفتر کنترل بیماری کرونا تهران از ترخیص بیش از 600 بیمار خبر داد و افزود: در مقابل ، میزان مرگ و میر 15 درصد و در مقایسه با هفته قبل 18 درصد در تعداد بیضه های مثبت افزایش دارد.

یک برنامه جفت و شخصی را برای کارمندان و دسته های خاص اعمال کنید

وی پیشنهادهای جدیدی را برای تغییر محدودیت های قبلی یا بررسی آنها در مقر ملی کرونا اعلام کرد: به طور قابل توجهی کمتر است.

طبق این شبکه ، افراد در 14 گروه بالای 65 سال که در معرض خطر و آسیب پذیری هستند هنوز هم باید از قابلیت ارتباطات از راه دور استفاده کنند.

وی گفت: در دور قبلی محدودیت ها ، وقتی حضور کارمند به یک سوم کاهش یافت ، خیابان های پایتخت در زمان عجله 53 درصد خلوت تر بودند.

فرمانده دفتر کنترل بیماری کرونا در شهر تهران از پیشنهاد بعدی برای اجرای طرحی مطب برای زوج ها و افراد در حداقل دو هفته خبر داد و گفت: “ما سعی داریم با مشاغل مختلف در زمان های مختلف وارد شهر شویم. ؛ به عنوان مثال ، حضور کارمندان بانک در ساعت یک بامداد و سایر مشاغل اداری در ساعات بعدی برای حذف بار ترافیک ، به ویژه از ناوگان حمل و نقل ، با همکاری شهرداری ضروری است.

افزایش میانگین رعایت روشهای بهداشتی در استان تهران

با قدردانی از همکاری نیروی پلیس تهران در نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی ، 155 هزار پرونده هشدار کلامی صادر شده و 18000 واحد صنفی با هماهنگی دانشگاه های علوم انتظامی و پزشکی در قالب تیم های نظارتی صادر شده است. وجود دارد.

وی ادامه داد: به 8200 واحد اخطار داده شده است که این نشان می دهد رویه و روش نظارت بر انطباق با رویه ها در حال تغییر است.

46 تالی از تعطیلی 466 واحد و تعطیلی 118 واحد خبر داد و گفت: پیش بینی می شود هفته آینده تعداد بازرسی ها و نظارت ها به شدت افزایش یابد و نیروهای پلیس آمادگی خود را در این زمینه اعلام كرده اند. تشکر ویژه از استاندار تهران ؛ خصوصاً همكاران آنها كه در بعد نظارت خدمت مي كنند. تعداد اقدامات بهداشتی در تهران امروز در حال افزایش است و آخرین میانگین ثبت شده 68.3 بود که نسبت به هفته گذشته 30 درصد کاهش داشت.

فرمانده واحد کنترل بیماری کرونا از همراهان خود به دلیل عدم توجه تعریف و تمجید کرد و گفت: قسمت زیادی از عدم رعایت پروتکل ها به دلیل تعداد زیاد مسافران در مترو است.

طرح ردیابی بیمار با همکاری وزارت ارتباطات اجرا شده است

فرمانده ستاد کرونا در تهران از اجرای برنامه ردیابی بیمار با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده ، ردیابی و غربالگری افرادی که آزمایش مثبت و همکاران آنها را انجام داده اند با استفاده از قابلیت های وزارت ارتباطات انجام می شود.

وی ادامه داد: این طرح به صورت آزمایشی اجرا شده و تاکنون 49 هزار بیمار براساس محل سکونتشان شناسایی شده اند. طبق اولین مجموعه آمار ، در شرق ، جنوب شرقی و مرکز استان بیماران متمرکز هستند و این الگوی در امواج اول ، دوم و سوم تکرار می شود.

در پایان ، جولی بر لزوم استفاده از قابلیت های اطلاعاتی بانک مرکزی مانند کد ملی افراد در این راستا تأکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا