اقتصادیمطالب برتر

محصولات دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم

محصولات متنوعی که در این شرکت تولید و عرضه می گردد شامل:

انواع قهوه های گانودرما، محصولات متنوع و باکتی نانو و انواع محصولات آرایشی پوست و مو که از لحاظ کیفیت تمامی این محصولات در سطح بالایی قرار دارند و نسبت به محصولات مشابه در بازار از لحاظ قیمت نیز ارزان و مناسبت تر هستند.

چند روش برای تهیه محصولات دکتر بیز وجود دارد:

دکتر بیز

خرید مستقیم از شرکت:

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که محصولات دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم؟ برای دریافت پاسخ به این سوال تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

وب سایت دکتر بیز: در این روش می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت دکتر بیز (https://bizmlm.ir/) و ایجاد حساب کاربری، به صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و هزینه آن را به طور اینترنتی پرداخت کنید.
مرکز تماس: می‌توانید با تماس به مرکز تماس دکتر بیز به شماره 09101717764 ، سفارش خود را تلفنی ثبت کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.
فروشگاه مرکزی: همچنین می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی دکتر بیز واقع در تهران مراجعه و محصولات را به طور مستقیم خریداری کنید.
خرید از نمایندگی‌ها:

دکتر بیز در سراسر ایران نمایندگی‌های مجاز دارد که می‌توانید با مراجعه به آنها، محصولات این شرکت را تهیه کنید. لیست کامل نمایندگی‌ها در وب‌سایت دکتر بیز قابل مشاهده است.

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی:

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نیز محصولات دکتر بیز را به فروش می‌رسانند. در هنگام خرید از این فروشگاه‌ها حتماً به اصالت کالا و مجوزهای فروشگاه توجه کنید.

نکات مهم:

قبل از خرید محصولات دکتر بیز، حتماً در مورد آنها تحقیق کنید و از مجوزهای لازم و تأییدیه‌های مربوطه اطمینان حاصل کنید.
به قیمت محصولات توجه کنید و از خرید محصولاتی که قیمتی غیرمعمول دارند خودداری کنید.
محصولات دکتر بیز را فقط از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز خریداری کنید.

به دلیل نوسانات قیمت، ارائه لیست قیمت دقیق محصولات دکتر بیز در اینجا امکان‌پذیر نیست.

با این حال، برای اطلاع از قیمت به‌روز محصولات، می‌توانید به روش‌های زیر مراجعه کنید:

وب سایت دکتر بیز: در وب‌سایت رسمی شرکت دکتر بیز (https://bizmlm.ir/) لیست کاملی از محصولات به همراه قیمت آنها ارائه شده است.

اپلیکیشن دکتر بیز:  می‌توانید با نصب اپلیکیشن دکتر بیز بر روی تلفن همراه خود، به لیست قیمت محصولات و همچنین سایر اطلاعات مربوط به آنها دسترسی داشته باشید.

نمایندگی‌ها:  با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز دکتر بیز در سراسر ایران می‌توانید از قیمت محصولات مطلع شوید.

فروشگاه‌های اینترنتی:  برخی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که محصولات دکتر بیز را به فروش می‌رسانند، قیمت آنها را نیز در وب‌سایت خود درج کرده‌اند.

نکات مهم:

توجه داشته باشید که ممکن است قیمت‌ها در منابع مختلف کمی با یکدیگر متفاوت باشند.
قبل از خرید نهایی، حتماً قیمت محصول مورد نظر را از چند منبع استعلام کنید.

در اینجا چند نمایندگی محصولات دکتر بیز را در ایران پیدا کردم:

نمایندگی فروش محصولات بیز در تهران

(اراضی عباس آباد) واقع شده است و به صورت شبانه روزی باز است. این نمایندگی دارای رتبه 5 ستاره در Google Maps است. می توانید با شماره +98 920 922 4675 با این نمایندگی تماس بگیرید.
نمایندگی محصولات گانودرما دکتر بیز در کرج (حصارک بالا) واقع شده است و از ساعت 8 صبح تا 10 شب باز است. این نمایندگی دارای رتبه 5 ستاره در Google Maps است. می توانید با شماره +98 991 555 2034 با این نمایندگی تماس بگیرید.
نمایندگی محصولات دکتر بیز در اصفهان (پل تمدن) واقع شده است و به صورت شبانه روزی باز است. این نمایندگی دارای رتبه 5 ستاره در Google Maps است. می توانید با شماره +98 992 136 0020 با این نمایندگی تماس بگیرید.
نمایندگی دکتر بیز(جذب نيرو وفروش محصولات ارگانيك) در شهریار (شهرک وائین) واقع شده است و به صورت شبانه روزی باز است. این نمایندگی دارای رتبه 5 ستاره در Google Maps است. می توانید با شماره +98 912 460 0493 با این نمایندگی تماس بگیرید.
نمایندگی محصولات دکتر بیز در اصفهان (خیابان گلزار) واقع شده است. این نمایندگی دارای رتبه 5 ستاره در Google Maps است. می توانید با شماره +98 913 600 2083 با این نمایندگی تماس بگیرید.
علاوه بر این نمایندگی‌ها، دکتر بیز در سراسر ایران نمایندگی‌های دیگری نیز دارد. برای یافتن نزدیک‌ترین نمایندگی به خود، می‌توانید به وب‌سایت دکتر بیز (https://bizmlm.ir/) مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن دکتر بیز، لیست نمایندگی‌ها را مشاهده کنید و به اطلاعات تماس آنها دسترسی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا