محیط زیست قفل بزرگی بر توسعه شهرستان پردیس است

به گزارش خبرگزاری مخبران استان تهران؛ امروز جلسه دفتر مرکزی در شهرستان پردیس برگزار شد تا موانع تولید در این استان برطرف شود.

2

این جلسه به ریاست عسگری معاون امور اقتصادی استاندار و صادقی رئیس سازمان سکوت استان و اعضای شاغل در دفتر فرمانداری پردیس برگزار می شد.

بر اساس این خبر ، در ابتدای جلسه عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس گزارشی از شرایط شهرستان در زمینه های تولید و اشتغال ، زیرساخت ها ، خدمات و ظرفیت های مختلف مردمی ارائه داد.

گفتنی است ، این نشست در این نشست با هدف رسیدگی به مشکلات و مشکلات بخش تولید و برخی از تولیدکنندگان این شهرستان با حضور معاون استاندار ، فرماندار و مسئولان برگزار شد.

جلسات فرماندار پردیس برگزار شد و در این جلسه چندین تولیدکننده شهرستان پردیس حضور داشتند و تصمیمات خوبی با نظر معاون استاندار و فرماندار و مدیر کل استان برای هماهنگی امور اقتصادی اتخاذ شد.

در پایان جلسه از مراکز تولیدی شهرستان بازدید شد.

علاوه بر این بازدیدها ، معاون امور اقتصادی استاندار تهران ، مخبران ، در پاسخ به این گزارش که “محیط زیست قفل بزرگی برای توسعه پردیس است و بیشتر مشکلاتی که در حال حاضر تولیدکنندگان با آن روبرو هستند مربوط به محیط زیست است.” دویدن با این منطقه و این جمعیت دشوار است.

وی گفت: بیشتر تولیدکنندگان و صنعتگران منطقه به دلیل این مشکلات توانایی پرداخت کارت بازرگانی و مجوزها را ندارند.

وی از حمایت دولت از تخصیص منابع مالی به تولیدکنندگان در سال جاری خبر داد و گفت: به عنوان مثال کارخانه تولید مشروبات الکلی در شهر پردیس سالهاست که متروکه شده و هیچ فعالیتی ندارد و برای راه اندازی مجدد پایگاه اشتغال روستایی و حداکثر تولید آن مورد استفاده قرار گرفت. و به زودی کارخانه فعالیت خود را با ظرفیت تولید روزانه 22000 لیتر الکل و 100 نفر آغاز خواهد کرد.

وی در مورد تسهیلات اخیر کم بهره برای بخش تولیدات به مخبران گفت: “ما وام های خوبی برای افزایش تولید و حمایت از تولیدکنندگان داریم ، از جمله 6 درصد وام اشتغال روستایی.”

تسهیلات کم بهره با یارانه 3 درصدی و بودجه 14 میلیارد تومانی توسط دولت آمستل برای پروژه های در دست اجرا برای ساخت پروژه های سربار که 43 پروژه است در دست بررسی است.

1

7

6

5

دکمه بازگشت به بالا