اقتصادی

مرحله آخر کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا واریز می‌شود

فردا شب (شنبه شب) دولت پنجمین مرحله از بسته حمایتی 200،000 تا 600،000 تومانی کورونا را به ذینفعان می پردازد. ادامه روند پرداخت منوط به تصمیم ستاد ملی روبرو تاج و دولت است.

به گزارش مخبران ، ضمن تهیه بسته حمایتی برای اقشار آسیب پذیر ، با ایجاد شیوع کروناویروس و هزینه های سنگین و کاهش درآمد خانوار ، سه میلیون نفر یک بسته نقدی در نظر گرفته شده اند که باید از خانواده های بدون درآمد به مدت چهار ماه از 200 تا 600 مارس پرداخت کنند.

بر این اساس ، در پایان هر ماه ، این مبلغ مطابق با اعضای خانواده به حساب ذینفع منتقل شد و اکنون دولت تصمیم گرفته است تا روز شنبه (31 ژوئن) بسته دیگری را با پرداخت 5 مرحله واریز کند. بنابراین به همراه Forwardin ، او یک قدم جلوتر در ماه رمضان یاری کرد.

در این حالت ، چهار مرحله ای که در ابتدا برای پرداخت تعیین شده بودند ، به اتمام می رسند و این که آیا پرداخت ها همچنان ادامه دارد یا چگونه انجام می شود.

طبق گفته اعضای خانواده ، 200 تا 600 هزار تومان به حساب خود واریز می شود که برای یک خانواده مجرد 200 هزار تومان ، برای دو نفر 300 هزار تومان ، برای 400 نفر 400 هزار تومان ، برای چهار نفر و 500 هزار تومان و برای چهار نفر و پنج هزار تومان است. شخصی و بیش از 600 هزار تومان.

هزینه پرداخت این بسته به عهده دولت است و ماهانه حدود 330 میلیارد تومان تخمین زده می شود که در 5 مرحله به حدود 1650 میلیارد تومان می رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا