مردم نذر خود را به قرارگاه مواسات اهدا کنند

مخبران / خراسان شمالی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به دلیل شیوع ویروس تاج و عدم توزیع غذای گرم ، مردم باید تعهد دهند تا به افراد نیازمند در اردوگاه مووات کمک کنند.

مردم باید به اردوگاه موواسات سوگند یاد کنند

در یک کنفرانس مطبوعاتی که در تاریخ 14 آگوست در سالن اداره کل برگزار شد ، حجت الاسلام علی خادمی اظهار داشت: بسیاری از پروتکل های بهداشتی از پیش سفارش داده شده.
وی گفت: یکی از وظایف رعایت بهداشت مردم مطابق شرع ، سیاست و قانون بوده و لازم است: با رعایت پروتکل بهداشت و فاصله اجتماعی در عزاداری های این ماه باید سلامت مردم تأمین شود.
وی با بیان اینکه این روزها رژه در شورای مذهبی ممنوع شده است ، گفت: امسال برنامه ریزی شده است که این میز در حسینیه و تاکایا پخش نشود و تمام وعده های مردم به اردوگاه موواتس منتقل شود.
خادمی با اشاره به اینکه دوست حسینی به عنوان دوست سه نفر در شورای مذهبی است ، گفت: “گروه های نظارتی همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در شورای مذهبی را با ماشین رصد می کنند.”
وی ادامه داد: استفاده از ماسک ، رعایت حداقل دو متر از یکدیگر ، رعایت حسینیه و تاکایا شش متر از ارتفاع دور و نداشتن یک میز پهن ، یکی از مهمترین نشانه های سلامتی محرم و صفر است.
وی یادآور شد: در یک کمیته مذهبی که اصرار به پخت و پز مواد غذایی دارد ، باید در بیرون و وسایل بهداشتی در ظروف یکبار مصرف توزیع شود.
خادمی خاطرنشان کرد: یک کمیته دینی که به موارد بهداشتی رسیدگی نمی کند ، ابتدا اخطار شفاهی داده می شود و پس از آن یک جلسه کتبی نیز ارائه می شود.
وی اظهار داشت: در طی مذاکرات ، محل های آموزشی ، ورزشی و جوانان برای عزاداری به هیئت های مذهبی اختصاص می یابد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا