عمومی

مسؤولان در حل مشکلات کشور از دانش نخبگان استفاده کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ علی غضنفری صبح پنجشنبه در نشست فرماندهان پایگاه‌های بسیج علمی و مسئولان کانون‌های نخبگان استان بوشهر اظهار کرد: در راستای توسعه علمی در کشور اقدامات بسیار مهمی صورت گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی با خودباوری در مقابل تمامی تهدیدات و تحریم‌های دشمنان امروزه در بسیاری از علوم جز کشورهای برتر دنیا محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است مسؤولان در راستای حل مشکلات اساسی کشور از نظریات و دانش نخبگان استفاده کنند.

مسؤولان در حل مشکلات کشور از دانش نخبگان استفاده کنند

اتکا به توان داخلی

مسؤول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز اظهار کرد: به کارگیری علم بدون در نظر گرفتن مسائل انسانی و مکتبی همچون اسلام می‌تواند برای آینده بشریت خطرآفرین باشد و بر خلاف آن ادغام علم و مکتب اسلام جهان را سامان می‌دهد.

سرهنگ غلام هنرمند با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشورهای جهان با پیشرفت‌های علمی خود برای آینده بشریت خطرآفرین شناخته می‌شوند اضافه کرد: ساخت سلاح‌های کشتار جمعی همچون شیمیایی، اتمی و بیولوژیکی و به بکارگیری هوش مصنوعی در سلاح‌های جنگی برخی از پیشرفت‌های علمی هستند که می‌توانند بدون در نظر گرفتن مسائل انسانی و الهی بشریت را نابود کنند.

وی قوی شدن کشور را در مقابل دشمنان بسیار مهم دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توان داخلی و به کارگیری به روزترین علوم و تکنولوژی دفاعی و تهاجمی حامی مظلومان جهان و تیری بر چشمان بدخواهان انقلاب شده است.

دکمه بازگشت به بالا