مسابقه جودو گرندپری



مخبران / خراسان رضوی روسای جودو در مشهد از یک مسابقه بزرگ جایزه مجازی برای تماشاگران عادی خبر می دهند.

عظیم احمدی در مسابقات بزرگ جودو در صحنه ای که در واقع اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کورونا و تعطیلی طولانی مدت باشگاه ها ، برای ایجاد هیجان در بین بازیکنان جودو ، تصمیم گرفتیم یک مسابقه بزرگ مجازی برگزار کنیم.

وی افزود: مسابقات قهرمانی همزمان در بخش پسران و دختران و در رده های نوجوانان و جوانان از دیروز (یکشنبه) آغاز شد. ظرفیت رقابت نامحدود است ، تاکنون پنج بازیکن جودو در این رقابت ها ثبت نام کرده اند. هر ورزشکار مکلف است با ارسال ویدئویی که شامل ورزش ، جودو و دفاع شخصی است ، برای سه روز متوالی در این رقابت ها شرکت کند.

رئیس جودو مشهد اظهار داشت: فیلم های ارسالی توسط جودو توسط دو قاضی زن و مرد مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و به پنج نفر برتر در هر گروه سنی جوایز نقدی برای روپیه تعلق می گیرد. برای خانواده های خود و جوایز به بهترین بازیکنان.

براساس گزارش شورای روابط عمومی جودو ، احمدی درباره جودوکارانی که از فیلم های ویدئویی اعضای خانواده خود استفاده می کنند برای رأی دادن به سه خانواده اول با رای دادن به کمیته فنی ، گفت: والدین جودو می توانند با ارسال ویدئوی سه دقیقه ای که نمایش های ورزشی با فرزندان خود را نشان می دهد ، در این رقابت شرکت کنند. مادران ریاضی همچنین می توانند با ارسال بیانیه زیبایی در مورد شهدای سلامتی و کسب جوایز در صورت رسیدن به یکی از سه مکان اول ، در کنار خانواده و فرزندان خود در این مسابقه شرکت کنند.

سرانجام ، رئیس کمیته جودو در مشهد گفت: امیدواریم که با کمک مردم بتوانیم بر این بحران غلبه کنیم تا شاهد حضور هواداران ورزش در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام


همه محتوای سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت مخبران هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا