علمی و پزشکی

مشاهده | ماشین شگفت انگیز که ژاپنی ها فقط به خودشان می فروشند!

به دنبال افشاگری های هفته گذشته ، تویوتا اولین جزئیات و عکس های کراس اوور نسل چهارم Harrier را برای ژاپن منتشر کرد. براساس پلت فرم TNGA GA-K در ژوئن سال 2020 معرفی می شود. این بدان معناست که این خودرو سیستم عامل ها را با جدیدترین مدل های Toyota Rav4 و Lexus RX به اشتراک می گذارد.

طراحی جدید بدنه و ساختار آن بسیار سفت و سخت است و مرکز ثقل کم آن باعث می شود راننده همزمان رانندگی و رانندگی را به راحتی انجام دهد. سیستم تعلیق جلوی آن یک بند بند MacPherson است و سیستم دو کلاچ در قسمت عقب خودرو سواری قابل اعتماد و لذت بخش را ایجاد می کند.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

تغییر پلت فرم TNGA GA-K به Harrier این امکان را می دهد تا علاوه بر سیستم هیبریدی تویوتا (THS II) از جدیدترین موتور تویوتا با توان پویا و گیربکس مستقیم Shift-CVT استفاده کند. موتور بنزینی 2.0 سیلندر چهار سیلندر می تواند 169 اسب بخار قدرت و 207 نیوتن متر گشتاور تولید کند که می تواند با یک سیستم استاندارد چهار چرخ یا سیستم محرک جلو در کنار جعبه دنده استاندارد CVT ترکیب شود.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

عملکرد ترکیبی THS II در تنظیمات FWD و AWD نیز موجود است. اولی از موتور بنزینی به همراه موتور الکتریکی 120 اسب بخار استفاده می کند و حالت AWD یک موتور 40 کیلوواتی را به چرخ های عقب اضافه می کند و در نتیجه 219 اسب بخار قدرت دارد.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

علاوه بر طراحی بیرونی ، فضای داخلی خودرو از ظاهر قبلی با ظرافت اسپرت تر پیروی می کند. بهترین لحظه ها چراغهای جلوی LED است که توسط عناصر کروم برجسته شده و تا ضربه گیرها و شیشه جلو گسترش می یابد.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

طراحی داخلی آن یادآور RAV4 با تغییرات چشمگیر است. کنسول میانی دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی با سیستم T-Connect SD است که به زین اسب شباهت دارد. ویژگی دیگر سقف پانوراما با پنجره های الکتروشیمیایی است. طبق گفته صنعت خودرو ، هرییر به دلیل استفاده از کمک فنر و لرزش و ویندوزهای جذب صدا ، تجربه رانندگی دلپذیری را ارائه می دهد.

carscoops.com

دکمه بازگشت به بالا