اقتصادیعمومیمطالب برتر

مشخصات مکانیکی ،وزنی و هندسی میلگرد 12 نیشابور a3

مجتمع فولاد خراسان، تولیدکننده انواع میلگرد نیشابور از نظر سایز و استاندارد

قیمت میلگرد رازی: شرکت مجتمع فولاد خراسان تولید کننده میلگرد آجدار، شمش، آهن اسفنجی، بریکت و گندله مطابق با استاندارد ملی ایران 3132 است. میلگرد آجدار نیشابور در سایزهای 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32 تولید می‌شود. هزینه تولید هرکدام از این محصولات برای کارخانه متفاوت است؛ برای مثال، قیمت میلگرد ۱۲ نیشابور با سایز بزرگ‌تر یا کوچکتر تفاوت دارد. آیرومارت از برند خراسان را در همه سایزها، روزانه آپدیت می‌کند.

تولید با آج‌های جناغی، یعنی گرید A3 و مارپیچ تحت عملیات حرارتی Quench-Temper انجام می‌شود. هنگام خرید، توجه داشته باشید که مثل همه محصولات تولیدشده در کارخانه‌های فولاد، میلگرد فولاد خراسان نیز یک علامت انحصاری دارد و به میلگرد KSC معروف است. با‌توجه‌به وجود محصولات تقلبی و جعل برند توسط سوءاستفاده‌گرها، علامت انحصاری بر روی میلگرد حک می‌شود. علامت اختصاری KSC.CT حک‌شده روی میلگرد نیشابور، نشان‌دهنده تولید این محصول به روش ترمکس است.

مشخصات میلگرد نیشابور؛ نکاتی مهم برای خریداران

قیمت میلگرد: محصولات کارخانه میلگرد نیشابور شامل انواع ساده و آج‌دار می‌شوند. هرکدام از محصولات، مشخصات خاص از نظر ترکیب شیمیایی، خواص مکانیکی و ویژگی‌های هندسی دارند. قیمت روز میلگرد نیشابور در انواع مختلف یکسان نیست. تأثیر تفاوت خواص روی نیز مشهود است. خریداران بهتر است درباره ویژگی‌های محصولات فولاد خراسان بیشتر بدانند. در جدول وزنی و نمودار قیمت میلگرد نیشابور، مشخصات مختلف این مقاطع فلزی قابل مشاهده است.

کاربردهای میلگرد نیشابور؛ تقویت استحکام سازه در پروژههای مختلف

میلگرد در واقع نوعی آرماتور فولادی است که در بتن برای جبران مقاومت کششی استفاده می‌شود. میلگرد نیشابور در بتن به عنوان فولاد تقویت‌کننده کاربرد دارد. استفاده از میگلرد ksc در سازه‌ها موجب استحکام و تقویت بتن در ساختمان می‌شود. برای افزایش کیفیت پیوند بتن با میلگرد، سطح مقطع را معمولاً شیاردار می‌سازند. میزان ساخت‌وساز در کشور همواره روی قیمت میلگرد نیشابور اثرگذار بوده است.

وابستگی بازار به تعداد پروژه‌ها روی نیز تأثیر می‌گذارد. همچنین، میلگرد نیشابور به‌عنوان یکی از مقاطع بادوام بازار برای تقویت اولیه در سازه‌ها استفاده می‌شود. از کاربردهای دیگری که روی قیمت میلگرد ۱۶ نیشابور تأثیر دارد، می‌توان به تقویت سازه در برابر بارهای وارده یا ثانویه اشاره کرد. این محصول برای مقاومت برابر بارهای موضعی و محدود کردن ترک‌ها و فشارهای ناشی از دما نیز استفاده می‌شود.

جدول وزن میلگرد نیشابور | قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور

اهمیت خرید میلگرد نیشابور با توجه به علامت انحصاری کارخانه

کارخانه‌های فعال در زمینه تولید فولاد فعالیت برای شناسایی محصولات و جلوگیری از سوءاستفاده‌های رایج، علامت خاصی روی مقاطع حک می‌کنند. تولیدکننده‌های مختلف مثل میلگرد نیشابور، برای شناسایی روی هر شاخه میلگرد نام انحصاری و اختصاری کارخانه یا محصول را درج می‌کنند. با این کار، استعلام قیمت میلگرد نیشابور امروز در مشهد و تهران و خرید نهایی با خیال راحت انجام می‌شود. همان‌طورکه اشاره کردیم، علامت اختصاری میلگرد نیشابور، KSC است. حرف اول این نام اختصاری به کارخانه تولیدکننده یعنی فولاد خراسان مربوط می‌شود.
حرف دوم نشان‌دهنده محصول تولیدی کارخانه میلگرد نیشابور، یعنی استیل یا در اصلاح عام فولاد است. حرف آخر نیز یعنی کمپانی یا شرکت بانی تولید و عرضه به بازار این محصولات را مشخص می‌کند. با انتخاب و درج نام اختصاری کارخانه، دست متقلبان رو می‌شود و امکان کلاه‌برداری با محصولات تقلبی به حداقل می‌رسد. توجه به نام اختصاری در بازار مهم است. برای مثال، اگر با استعلام تصمیم به خرید گرفتید، نام انحصاری را حتماً بررسی کنید. قیمت روز میلگرد نیشابور و شاهین بناب را از آیرومارت استعلام بگیرید.

قیمت میلگرد نیشابور، تحتتأثیر عوامل گوناگون

قیمت میلگرد نیشابور، تحت‌تأثیر عوامل متعدد تغییر می‌کند. باتوجه‌به نوسان دائم قیمت‌ها، پیش از خرید استعلام قیمت روز میلگرد نیشابور در برآورد هزینه پروژه اهمیت دارد. با آگاهی از علل افزایش یا کاهش قیمت میلگرد نیشابور، می‌توان برای خرید در بهترین زمان ممکن برنامه‌ریزی کرد. مهم‌ترین عوامل تغییرات قیمت میلگرد KSC می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تغییرات نرخ ارز: نرخ ارز هم بر قیمت مواد اولیه و هم بر نوسانات قیمت میلگرد نیشابور در بازار تأثیر می‌گذارد.
  • میزان عرضه و تقاضا: با کاهش عرضه و افزایش تقاضا، قیمت امروز میلگرد نیشابور افزایش می‌یابد.
  • شرایط سیاسی روز دنیا: تحریم‌ها و روابط سیاسی، شرایط بازار را تغییر می‌دهند.
  • استاندارد میلگرد: نوع تولید روی مخارج کارخانه تأثیر می‌گذارد. برای مثال، قیمت میلگرد ۱۸ نیشابور از نوع آجدار با ساده متفاوت است. ضمن اینکه قیمت میلگرد آجدار نیشابور هم به نوع آج بستگی دارد. البته در حال حاضر کارخانه میلگرد نیشابور فقط در حوزه تولید میلگرد آجدار A3 فعالیت می‌کند.
  • سایز میلگرد: هر چه سایز میلگرد بیشتر شود، قطر و وزن میلگرد نیشابور نیز افزایش خواهد یافت. با افزایش وزن، قیمت هم بالا می‌رود. بدین ترتیب، قیمت میلگرد نیشابور 16 با قیمت میلگرد 18 نیشابور فرق دارد.
  • حمل و نقل و باربری: باربری میلگرد نیشابور مثل هر محصول دیگر نرخ متغیر دارد. هزینه حمل‌ونقل وابسته به مسافت، نوع کالا و تناژ است.
    همه عوامل گفته‌شده برای تولیدکنندگان مختلف مقاطع فولادی صدق می‌کنند. برای مثال، در بازه‌های زمانی مختلف یکسان نیست.

خرید میلگرد نیشابور با قیمت بورس کالا و خدمات ثانویه بینظیر فقط در آیرومارت

مشابه سایر کالاها، کیفیت تولید محصول نیز از عوامل موثر بر لیست قیمت روز میلگرد است. قیمت میلگرد نیشابور در مقایسه با سایر محصولات بازار فولاد در رده متوسط قرار دارد. همین امر موجب تقاضای زیاد برای محصول کارخانه فولاد خراسان خصوصاً در بازار شمال شرقی کشور شده است. آیرومارت، از شرکت‌های بازرگانی فعال در حوزه آهن آلات است که قیمت میلگرد نیشابور را مشابه بورس عرضه می‌کند. این مجموعه، در زمینه خرید میلگرد نیشابور در تهران، مشهد و سراسر کشور سال‌ها تجربه دارد و با خدمات بارگیری و ارسال، خیال مشتری را آسوده می‌کند.

امکان ثبت سفارش خرید میلگرد نیشابور هم به‌صورت اینترنتی و هم از طریق تماس با کارشناسان فروش آیرومارت وجود دارد. آیرومارت به‌عنوان تأمین‌کننده عمده مقاطع فولادی از طریق شماره ۴۵۳۰۶-۰۲۱ یک سامانه مشاوره قبل از خرید راه‌اندازی کرده است. کلیه خدمات ثانویه قابل انجام روی محصول مثل جوشکاری، برشکاری، خمکاری و فرم‌دهی مقاطع فولادی خود را نیز با خیال راحت به آیرومارت بسپارید

دکمه بازگشت به بالا