استان ها

مشکلات جامعه باید در دانشگاه رفع شود

به گزارش خبرنگاران در خبرگزاری آنا در لاهیجان ، محمد دوستار ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و شعبه رشت در استان گیلان صبح امروز با اعضای هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان دیدار و درباره مشکلات و مشکلات توضیح داد.

در این جلسه ، دوستار خواستار نقش بیشتر واحدهای آموزشی در نقش اقتصاد جامعه شد و ادامه داد: واحد لاهیجان باید نقش اساسی در اقتصاد استان و شهر لاهیجان داشته باشد.

وی با اشاره به جذب دانشجویان و تکریم آنها از اهداف اصلی نهادهای دانشگاه عنوان کرد: “همه اساتید و کارمندان باید در جذب دانشجویان نقش داشته باشند ؛ دانشگاه آزاد اسلامی یک خانواده است. با کمک و تلاش می توانیم شهریه و منابع درآمد غیر شهری را افزایش دهیم.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قوت شعبه لاهیجان کشور و استان را بی نظیر دانست و گفت: همه اهداف محاکمه شده است.

محمدتقی صفارزاده ، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ، لاهیجان را یکی از معتبرترین و منحصر به فردترین افراد موجود در استان گیلان خواند: “عملکرد شعبه لاهیجان در زمان پخش کورو ویروس در استان ، اولین در سیستم مجازی G”. تکمیل ، به ویژه برنامه همکاری آزمون قابل ستایش است و از کسی پوشیده نیست و باید تلاش شود روز به روز افتخارات آن افزایش یابد. “

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان گفت: این دانشگاه در کشور و منطقه شهرت دارد. “این شاخص ها به پیشرفت خود ادامه خواهند داد.”

وی گفت: “در سال های اخیر ، چندین بخش جدید به شعبه لاهیجان اضافه شده است.” “روند جذب دانش آموزان به شعبه لاهیجان نیز افزایش یافته است.”

حالا دکتر وی با اعلام اینکه مرکز تحقیقات شیلات کیوان دارای تعدادی ماهی پرورش ماهی خاویاری است اظهار داشت: در مزرعه دامداری شعبه لاهیجان محصولاتی مانند شالیزار و محصولات تابستانی کاشته می شود و جامعه و صنعت از رفع مشکلات آنها استقبال می کنند.

انتهای پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا