اقتصادی

مشکلات صدور مجوز برای شهرک‌های صنعتی برطرف می‌شود

مخبران/ تعطیلات خراسان وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری و ایجاد شهرک های صنعتی، زمینه رفع بروکراسی اداری برای کاهش سرعت صدور و هزینه تمام شده پروانه ها فراهم شده است.

سید رضا فاطمی امین رئیس فرمانداران و اعضای شورای حاکمیتی شهرستان های تربت حیدریه و زاوه در دانشگاه تربت حیدریه گفت: کاهش.

وی گفت: در این روش برای به حداقل رساندن تخلف، هر نهادی که سرمایه می خواهد باید فاکتور ارائه کند تا پول به حساب فروشنده واریز شود.

فاطمی امین گفت: سال آینده استانداردهای اعطای زمین در شهرک های صنعتی بازنگری می شود و تلاش می کنیم با تدوین برنامه ها زیرساخت ها را با هزینه کم فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات آب و برق برخی از شهرک های صنعتی که اغلب کارفرمایان درباره آن سوال می کنند، خاطرنشان کرد: دولت بر ایجاد این شهرک ها تاکید خواهد کرد، بنابراین در سال 1401 علاوه بر رسیدگی به مسائل مجوز، برای رسیدگی به آب نیز تلاش می شود. و مشکلات برق در برخی از شهرک های صنعتی.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر مردم این شهرستان در کنار استاندار و نمایندگان مردم تربت حدریح، زاوه و مهولث متقاضی سرمایه گذاری در بخش صنعتی هستند، این وزارتخانه را ساکت کرده ایم. برای تسریع توسعه زیرساخت های صنعتی در منطقه.” کمک خواهیم کرد.

وی بیان کرد: انجمن صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده است تا واحدهای غیرفعال تولیدی زمینه رشد سریع این بخش را در شهرهایی که امکانات تولیدی در آنها توسعه نمی یابد در آینده فراهم کند.

عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی زاوه در زمینی به مساحت 25 هکتار از آذرماه سال جاری آغاز شد و در نیمه دوم سال 1401 با توجه به تعهد پیمانکار و تخصیص به موقع اعتبارات; برای تکمیل این ناحیه صنعتی 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا