اقتصادی

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

مخبران/ تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: در حوزه نهاده و توزیع مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه سریعتر به آن رسیدگی شود چرا که اقتصاد ورامین مبتنی بر دامداری و کشاورزی است و ارتباط مستقیمی با معیشت مردم دارد.

جلسه بررسی توزیع ورودی های دامی امروز سه شنبه 10 اسفندماه با حضور فرماندار ورامین، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، مدیران اتحادیه، اتحادیه و تعاونی های جهاد کشاورزی ورامین برگزار شد. مدیران و فعالان حوزه.

مجید درویشی فرماندار ورامین نیز در این نشست گفت: در زمینه نظارت و پایش، تفکیک توزیع نهاده ها در شهرستان های همجوار می توانیم در اسرع وقت دست دلالان را کوتاه کنیم و به ورودی دولت برسیم. یک کشاورز واقعی

وی گفت: اقتصاد شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی است و با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد زیرا در حوزه نهاده و توزیع مشکلاتی وجود دارد.

فرماندار وارمین با اشاره به تلاش فرماندار برای حمایت از کشاورز گفت: از ابتدا پیگیر مشکلات دامدار به ویژه در زمینه توزیع نهاده های دامی بوده و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت. و در دشت ورمین از دامداران استفاده کرده ام.

درویشی یادآور شد: متأسفانه با بررسی ها و مستندات موجود تعاونی ها نهاده های دولتی را به صورت عادلانه توزیع نمی کنند و شاهد هستیم که بیش از حد توزیع یا خارج از شبکه وجود دارد که در این زمینه تذکراتی نیز داده شده است. در صورت عدم اصلاح، برخورد قاطع با تعاونی های متخلف صورت خواهد گرفت.

فرماندار وارمین با اشاره به کمبود نهاده در نرخ های غیردولتی گفت: نهاده غیردولتی وارد کشور نمی شود اما متاسفانه شاهد فروش رایگان نهاده در شهرستان خواهیم بود، سوال اینجاست که این نهاده از کجا آمده است. رایگان برای فروش است.

درویشی در پایان سخنان خود گفت: در حوزه توزیع نهاده ها با هماهنگی برنامه ریزی و توسعه دولت، تشکیل کارگروه ویژه، حوزه توزیع نهاده ها بررسی می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا