عمومیمطالب برتر

معایب گیفت کارت PS5

کنسول بازی پلی استیشن 5 دیجیتال چیست؟

کنسول بازی پی اس 5 دیجیتال در واقع نوعی از کنسول پی اس 5 است که در آن درایو دیسک خوان حذف شده است و به همین دلیل قیمت fc 24 برای ps4  در مقایسه با نسخه استاندارد به میزان حدودی 100 دلار کاهش یافته است. استفاده از کنسول بازی پی اس 5 دیجیتال برای کسانی که دارای سرعت اینترنت مناسبی باشند به عنوان یک گزینه ایده آل در نظر گرفته می شود. در کنسول بازی پی اس 5 دیجیتال می توان از تمامی بازی های ارائه داده شده برای پی اس 5 استفاده کرد و لازم به ذکر است که اگر یک بازی نسخه دیجیتالی نداشته باشد، میتوان از دیسکت های بازی در این کنسول استفاده کرد. دیجیتال را میتوان همراه با مشکلاتی دانست که مهم ترین مشکلات آن از قبیل زیر در نظر گرفته می شوند:

خرید بازی ps5 با گیفت کارت | خرید گیفت کارت ps5 دیجی کالا

عدم امکان پخش شدن بازی های پی اس 5 و 4 با توجه به اینکه پلی استیشن 5 دیجیتال فاقد دیسک نوری است، امکان پخش شدن بازی های و 5 فیزیکی در این کنسول وجود ندارد که این موضوع از مهم ترین مشکلات ps5 دیجیتال  محسوب می شود. نیاز به دانلود بازی ها | مشکلات ps5 دیجیتال از دیگر مشکلات دیجیتال  این است که بازی های آن را باید دانلود کنید و با این وجود باید اینترنت زیادی به این منظور استفاده کنید تا حجم زیادی از بازی ها را دانلود نمایید. در نتیجه به این شکل مصرف اینترنت افزایش پیدا می کند. برخوردار بودن از انعطاف پذیری کمتر

پلی استیشن 5 دیجیتال از انعطاف پذیری کمتری در مقایسه با پلی استیشن 5 معمولی برخوردار است و استفاده از آن باعث می شود که دست و بال پلیرها کمی بسته تر باشد. عدم پشتیبانی از محتواهای سه بعدی از مشکلات ps5 دیجیتال  باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که این کنسول چون فاقد دیسک نوری است قابلیت پشتیبانی از محتواهای سه بعدی را ندارد و پلیرها با استفاده از این کنسول ها نمی توانند از محتواهای سه بعدی پشتبانی کنند.

عدم پشتیبانی از وضوح تصویر 4K از آنجایی که این کنسول پلی استیشن فاقد دیسک نوری است از وضوح تصویر 4K نیز برخوردار نمی باشد و این مساله را هم باید به لیست مشکلات ps5 دیجیتال  بیفزایید. نیاز به اینترنت | مشکلات ps5 دیجیتال پلی استیشن 5 دیجیتال به گونه ای است که بدون استفاده از اینترنت نمی توان از آن استفاده کرد زیرا تمامی بازی های این کنسول به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می گیرند و باید از طریق اینترنت دانلود شوند و برروی سیستم نصب گردند. به همین دلیل از دیگر مشکلات این کنسول نیاز به اینترنت و دسترسی به آن است که ممکن است در برخی از شرایط این امکان برای کاربران فراهم نشود.

مزایای پلی استیشن 5 دیجیتال با توجه به مشکلات ps5 دیجیتال  باید اشاره کنیم که این کنسول بازی در کنار تمامی معایب و مشکلاتی که دارد از مزایای نیز برخوردار است که مهم ترین مزیت های آن از قبیل زیر هستند:

  • برخوردار بودن از طراحی مناسب و کم حجم
  • برخوردار بودن از قیمت مناسب تر در مقایسه با پلی استیشن 5 معمولی
  • امکان استفاده از بازی های دیجیتال PS4 بر روی این کنسول
  • بهره مند بودن از بازی های مجزا که بر روی کنسول های دیگر قابل استفاده نیست
  • سازگاری با اینترنتی که سرعت معمولی داشته باشد

با توجه به مشکلات و مزایای پلی استیشن 5 دیجیتال می توانید به شکل بهتری برای خرید این کنسول بازی اقدام کنید و یکی از بهترین آن را تهیه نمایید.

سخن پایانی

مشکلات ps5 دیجیتال  را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم و به آنها اشاره کردیم تا کسانی که برای خرید کسنول بازی پلی استیشن 5 معمولی و دیجیتالی دچار تردید هستند، بتوانند یکی از بهترین آنها را بر اساس شرایط خود تهیه کنند. ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۵ ذخیره سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد. کاربرد گیفت کارت پلی استیشن چیست؟ تفاوت گیفت کارت PS4  با PS5 چیست؟ گیفت کارت پلی استیشن چه تاثیری بر روند بازی گیمرها دارد؟

پاسخ سوالات فوق را در همین مطلب که با نام 6 نکته درمورد گیفت کارت پلی استیشن به شما ارائه می‌دهیم. امیدواریم آگاهی لازم برای خرید گیفت کارت پلی استیشن را با خواندن این مطلب به دست آورید. کاربرد گیفت کارت پلی استیشن چیست؟ تفاوت گیفت کارت PS4 با PS5 چیست؟ گیفت کارت پلی استیشن چه تاثیری بر روند بازی گیمرها دارد؟ راه تشخیص گیفت کارهای تقلبی و اصلی چگونه است؟ بهترین روش خرید گیفت کار پلی استیشن کدام است؟ پاسخ سوالات فوق را در همین مطلب که با نام 6 نکته در مورد گیفت کارت پلی استیشن است، به شما ارائه می‌دهیم. امیدواریم آگاهی لازم برای  را با خواندن این مطلب به دست آورید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

کارت اعتباری دیجیتالی است که حاوری یک کد ترکیبی از حروف و اعداد می‌باشد و برای شارژ کردن حساب کاربری پلی استیشن از آن استفاده می‌شود. کارایی آن مثل کارت شارژ تلفن‌های همراه شما می‌باشد با این تفاوت که با شارژ کردن گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید بازی‌های بیشتری را برای خود انتخاب کنید و زمان بیشتری را به جستجو و کاوش در دنیای بی‌نهایت بازی‌های پلی استیشن بپردازید. کمپانی سونی برای دارندگان گیفت کارت پلی استیشن، مزایا و قابلیت‌های زیادی در نظر گرفته است. گیفت کارت پلی استیشن برای دو نسخه 4 و 5 این کنسول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

  • گیفت کارت پلی استیشن این است که تاریخ انقضا ندارد و هر موقع که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید بازی‌هایی که قابلیت آنلاین شدن را دارند، در فضای آنلاین بازی کنید. می‌توانید بازی‌هایی که به حالت پیش خرید در استور پلی استیشن به نمایش درآمده‌اند را بخرید.
  • همه بازی‌های پلی استیشن را می‌توانید بخرید.
  • از تخفیفات هفتگی و سالانه کمپانی سونی می‌توانید بهره ببرید. می‌توانید تم‌های آنلاین برای صفحه اول خود خریداری کنید.
  • موزیک‌های مربوط به‌بخش های مختلف بازی را می‌توانید در استور پلی استیشن بخرید.

البته مهم‌ترین دلیلی که گیمرها، گیفت کارت پلی استیشن را میخرند، آنلاین بازی کردن گیم مورد علاقه اشان است. تجربه بازی به صورت آنلاین برای گیمرها بسیار لذت‌بخش می‌باشد. به نظر من بهترین هدیه برای یک گیمر، خرید گیفت کارت پلی استیشن متناسب با نسخه کنسول او می‌باشد.

تفاوت گیفت کارت PS4  با PS5 چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن 4 با گیفت کارت پلی استیشن 5 دارای قابلیت‌ها و مزایا و همچنین کارایی یکسانی هستند اما گیفت کارت پلاس یا PS5 مزیت بیشتر نسبت به گیفت کارت PS4 دارد:

  1. دانلود 2 بازی رایگان به صورت ماهانه که در مجموع 24 بازی رایگان در یک سال را می‌توانید با  تجربه کنید.
  2. دسترسی به فضای ذخیره‌سازی ابری. با در اختیار داشتن این فضا می‌توانید اطلاعات خود را در هر پلی استیشنی که به اینترنت وصل هست، وارد کنید و به اکانت خودتان متصل شوید. با این روش دیگر نیازی نیست که پلی استیشن خود را هرجایی با خود حمل کنید.

گیفت کارت پلی استیشن چه تاثیری بر روند بازی گیمرها دارد؟

پیشرفت علم و تکنولوژی نحوه بازی کردن جوانان و نوجوانان را تغییر داده است. بیشتر کودکان امروزی به دنبال بازی کردن در فضای آنلاین و با کنسول‌های مختلف هستند. پلی استیشن با داشتن 110 میلیون کاربر جزو پرجمعیت‌ترین کنسول‌های بازی به حساب می‌آید که همین امر نشان دهنده محبوبیت این کنسول در دنیاست. با وارد شدن به دنیای آنلاین بازی‌های پلی استیشن متوجه می‌شوید که ممکن است سرعت حرکت برخی از بازیکن‌ها نسبت به شما بیشتر باشد. برای مثال در بازی‌های شوتر اول شخص که به صورت آنلاین بازی می‌شود، قبل از اینکه دشمنتان را ببینید، او شما را می‌کشد. این امر موجب کلافگی بسیاری از گیمرها می‌شود. خرید گیفت کارت پلی استیشن شما را از مشکلات این چنینی خلاص می‌کند و سرعت و کیفیت مطلوب برای بازی کردن را به شما ارائه می‌دهد.

راه تشخیص گیفت کارهای تقلبی و اصلی

قیمت‌های پایین برای خرید گیفت کارت پلی استیشین گول زننده است و خیلی از افراد ممکن است اشتباه کنند و این اکانت‌ها را خریداری نمایند اما اصل ماجرا این است که این گیفت کارت‌ها هک شده می‌باشند. عدم آگاهی از اکانت‌های هک شده یا تبلیغات فروشنده ممکن است باعث فریب خوردن خریدار شود و به همین دلیل ضرر زیادی به او می‌رسد. فروشندگان دیگری هم هستند که برای جلب مشتری از قیمت‌های بالا استفاده می‌کنند تا به مشتری حس اطمینان از قانونی بودن اکانت را القا کنند.

انواع گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

بطورکلی کارت‌های هدیه کمپانی سونی یک هدیه فوق‌العاده برای گیمرهای پلی استیشن می‌باشند که به واسطه ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند امکان شارژ اکانت پلی استیشن بدون نیاز به کارت اعتباری و همچنین عدم محدودیت زمان استفاده و تاریخ انقضا به یکی از محبوب‌ترین کارت‌های هدیه در ایران و سایر کشورهای توسعه یافته تبدیل شده اند. کارت‌های هدیه سونی در دو نوع اصلی گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت پلی‌ استیشن پلاس و در دو قالب کارت فیزیکی و مجازی صادر و ارائه می‌شوند. در حال حاضر و مخصوصا در کشور ایران، گیفت کارت مجازی پلی استیشن و پلی‌استیشن پلاس کاربرد بیشتری دارند؛ البته در نظر داشته باشید که گیفت‌کارت‌های سونی فیزیکی در ایران موجود نبوده و گیمرها از مدل مجازی آن استفاده می‌کنند.

گیفت کارت پلی استیشن را از کجا بخریم؟

از آنجایی که به دلیل وجود تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن به صورت مستقیم در کشورمان وجود ندارد، مجموعه ایرانیکارت به عنوان واسطی مورد اطمینان میان کاربران ایرانی و کمپانی سونی عمل کرده و امکان خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن با اعتبارهای مختلف را برای متقاضیان خود مهیا کرده است. سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته  توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده اند و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

دکمه بازگشت به بالا